1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

MSI GTX 580 Lightning?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Ibeam 01.08.2011.

  1. Ibeam

    Ibeam Member

    Liittynyt:
    01.08.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä mahtuuko MSI GTX580 Lightning tähän koppaan: Antec three hundred versatile mini tower?

    Ja onko noilla MSI GTX580 Lightning 1.5gb ja 3gb editioneilla paljonkin eroa? Itse olisin ostamssa GTX 580 Lightning:ia (1.5gb edition), mutta haluan kuulla pätevämpien mielipiteitä.

    Eli pystyyko kyseinen kortti pyörittämään sulavasti tulevia pelejä, Skyrim, BF3 ja muita tulevia mahtavia pelejä?

    PS. Tarvitseeko moinen kortti minkälaista jäähdytystä? Vai riittääkö pelkkä Twin Frozr 3???
     
  2.  
  3. fallout_

    fallout_ Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2007
    Viestejä:
    603
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Antec Three Hundredin specsejen perusteella siihen mahtuu 290mm pitkä kortti, ja tuo MSI:n kortti on 305mm pitkä. Tosin, jos otat pois kiintolevy kelkat siitä kortin takaa, sen pitäisi juuri ja juuri mahtua, vaikka ihan hiton tiukkaa se tekee silti.

    Noilla muisteilla on merkitystä vasta kun pelikäytössä on suuremmat kuin 1080p resot. Tuossa kortissa tosin olisi tehon puolesta potentiaalia pyörittää niitä valtavia resoluutioitakin, eli tuossa tuo 3Gb versiokin voisi olla pätevä. Budjetin mukaan, tehot eivät kyllä lopu tuosta 1.5Gb versiostakaan.

    Luulen itse ainakin että pyörittää noita tulevia pelejä ongelmitta kovilla grafiikoilla.

    Ei tarvitse erillistä jäähyä. Kotelossa pitää kuitenkin olla ilmankierto kunnossa.
     

Jaa tämä sivu