Pelaan aktiivisesti tietokonepelejä ja sitä myötä koneen osia täytyy muistaa päivitellä. Kaveri ehdotti, että vaihdan näytönohjaimen ja itse olen sitä mieltä, että myös käyttöjärjestelmä pitäisi vaihtaa, jotta saisin käyttöön kaiken muistin. Eli mulla on Windows XP Home, GeForce 9800 GTX, E8400 Intel Core Duo 3.0Ghz ja 4GB RAM. Mulla on säästössä n. 1300e paikkeilla nyt parhaillaan ja tuloja tarpeeksi, joten ehdottakaa optimaalisin ratkaisukeino.
Tuo emo tukee 755 kantaa prossulle joka onjo vanhaa tekniikkaa, mutta E8400 melkeen parhaimpia mitä siihen saa. Kaikki osat ovat samoilla linjoilla, joten tuosta enään kannata ruveta päivittämään. Melkeen kannattaa hommata kokonaan uusi keskusyksikkö windows 7 pohjalle. Mitä kannattaisi lähteä katselemaan: muistit dd3 prossu nelinydin jne. varmasti viisammat osaavat neuvoa näissä asioissa.
Umm.. Tosta virtalähteestä en tiedä, enkä oikee tiedä mistä näkeekään kun ei ole kuittia nyt missään ellen sitte rupee avaamaan. Kovalevy on teran, perus polttava LG dvd-asema. Jimmspc-storesta ostettu aparaatti v. 2008 8).
Tässä yks paketti: http://www.aijaa.com/v.php?i=5863684.jpg Tarviiko tuossa olla jotain muutakin? Vanhasta koneesta saat kovalevyn ja cd-aseman.