asensin tänään sapphire ati 4890 toxic näytönohjaimen tietokoneeseeni. minulla oli vanha nvidia 7600gt kaverilta lainassa joka pelitti hyvin. kun kytkin uuden näyttiksen kiinni koneeseen niin tietokoneen "näyttö" pysyy pimeänä.. sitten kun taas vaihdan 7600gt takasin se pelittää ihan hyvin niin voisiko joku kertoa tämmöselle vähä vajaa älysemmälle kaverille missä vika?
Muistitko poistaa vanhat GeForce ajurit? Jos et niin poista ne laitehallinnasta. Poista myös kaikki Nvidiian liittyvä.
olen laittanut ne kaks lisävirta piuhaa kiinni näytönohjaimeen mitkä tulevat suoraan Powerista (Corsair 550w). oon ihmetelly koko päivän tätä ongelmaa..
Voi olla myös että 7600GT menee väylääsi "helpommin" kiinni, ja 4890 taas ei, joten saattaa olla mahdollista että et paina korttia kunnolla sisään.
kortti menee kunnolla sisälle. ostin tänään uuden emolevyn jos siinä oli joku vika mutta ei ollut. nyt ei toimi enää kaverin 7600gt.kone lähtee käyntiin mutta näytössä lukee "no Signal" kone meni ennen kun ostin uuden emon 7600gt kanssa windowsiin ihan normaalisti ja näyttö pelasi. kun kytkin uuden näyttiksen kiinni "no singal" kone meni windowsiin myös "näin G15 näppiksestä" "kellon aika näky ja päivämäärä" itseltäni loppuu ideat kesken.. olisi vain kiva ratkaista tämä.