1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Gigabyte GTX 770 OC 2gb

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Pale1 09.03.2014.

  1. Pale1

    Pale1 Newbie

    Liittynyt:
    07.03.2014
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Onko Gigabyten GTX 770 voltit lukittu? En ainakaan pystynyt säätämään niitä Afterburnerilla. Ja kyllä, olen laittanut asetuksista volttiensäädön päälle sekä MSIAfterburner.cfg tiedostosta vaihtanut UnofficialOverclockingMode kohtaan 1.
    Saako sitä jotenkin muulla keinolla avattua?
     
  2.  
  3. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
  4. Pale1

    Pale1 Newbie

    Liittynyt:
    07.03.2014
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Pitänee tuota yrittää, mikäli muu ei auta.

    Latasin Gigabyte OC Guru II ja sillä saan voltit 1,212V, eli voltteja saa lisää 0,012 (vakiona 1,2V). Tarvitseeko/onko turvallista laittaa enemmän? Veikkaisin ainakin, että kyllä.
    Onko nämä nykyiset näyttikset rajoitettu tuohon? Jostain luin, että 600 ja 700 sarjalaiset olisivat. Muistaakseni vanhaa gtx260 sain säädettyä miten halusi ja volttejakin sai reilusti tuota enemmän.
    Odottelen uusia tuulettimia postista ja sitten vasta voin itse ruveta kunnolla testailemaan, joten ennen sitä olisi kiva saada varmat tiedot tästä.

    Tuli mieleen, että olenko vain niin jäljessä näissä asioissa, että tuo volttilukko on jo arkipäivää? Viimeksi kun olen ylikellottanut n. 6v vanhaa näytönohjainta.
     
    Viimeksi muokattu: 10.03.2014
  5. Pale1

    Pale1 Newbie

    Liittynyt:
    07.03.2014
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Nyt kun testailin hieman ylikellotella, huomasin että tuolla 0,012 lisävoltilla ei ole mitään vaikutusta, eli samat kellot saan myös vakiovolteilla.
    EVGA Precision X, MSI Kombustor sekä GPU-Z näyttävät kuitenkin kaikki, että voltteja olisi kuitenkin tullut lisää. Onko jotakin softaa jolla voisin täysin varmistaa asian?
     
  6. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78

Jaa tämä sivu