1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Gigabyte 7970 Ghz edition oikuttelee

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Fir3W0lf 19.02.2014.

  1. Fir3W0lf

    Fir3W0lf Member

    Liittynyt:
    02.09.2013
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pelatessa raskaampia pelejä saattavat molemmat näytöt sammua niin, että muuttuu tummiksi ja saattaa olla ylhäältä alas viiruja eikä lähe mihinkään ilman reboottia. Mikähän on vikana. Oisko jotain ohjelmaa joka tallentaa lämpöjä koska aina kun oon bootannu ja saanu ohjelmat käyntiin niin lämmöt on ollut normaaleja.

    Jos pitää huoltaa/vaihtaa niin osaatteko sanoa kauan kestää kun on ostettu saksata (mindfactory)

    Saako suomessa vaihdettua maahantuojalla toiseen samallaiseen jos on takuuta jäljellä ilman, että tarttee venailla kolmannen valtakunnan tuomiota?
     
  2.  
  3. Toniman92

    Toniman92 Regular member

    Liittynyt:
    08.11.2011
    Viestejä:
    2,060
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    eipä saa, laita vaa mindfactorylle.
     
  4. Fir3W0lf

    Fir3W0lf Member

    Liittynyt:
    02.09.2013
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onks ne hanakoita vaihtamaan vai voiko käydä niin et ei löydä vikaa ja lähettää takas?
     
  5. Toniman92

    Toniman92 Regular member

    Liittynyt:
    08.11.2011
    Viestejä:
    2,060
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No jos varmasti vika näytönohjaimessa, ei sillä ole väliä missä sitä testataan ja mihi se laitetaan, sama tulos tulee. Itsellä ei Mindfactoryn takuista kamalasti kokemusta, mutta kai ne samanlailla toimii kun muutkin.
     
  6. Fir3W0lf

    Fir3W0lf Member

    Liittynyt:
    02.09.2013
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Saaks millään ohjelmalla tallennettua lämmöt yms ennen kun crashaa? Vois kokeilla jotain stressitestii ja nauhottaa tapahtumat. Sithän vois laittaa messissä sinne.
     
  7. Jonezs

    Jonezs Member

    Liittynyt:
    03.11.2009
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse käytä(/i)n MSI Afterburneria kun tarkkaile(/i)n näytönohjaimen lämpöjä. Siinä onnistuu myös tietojen lokiin tallennus.

    Tuosta näyttis -keskustelun ensimmäiseltä sivulta löytyy oma ongelmani HD 7970 kortin kanssa (ei Ghz), eikä kovinkaan kaukana ole näyttiksesi oireet mitä itsellä oli (minulla ruutu meni kokonaan mustaksi ja vain reboot auttoi). Minulla meni ainakin RMA läpi, mutta kauppana oli Jimms. Tuosta Mindfactorystä en minäkään osaa sanoa mitään.
     

Jaa tämä sivu