1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

En pysty käyttämään webiä enkä näytönsäästäjää

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi essis 03.05.2014.

  1. essis

    essis Member

    Liittynyt:
    03.07.2010
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli mulla tulee täytee parisen vuotta heinäkuussa tän tietokoneen kanssa. Aika alussa kun piti päivittää kaikenmaailman juttuja, niin tuli teksti "Tämä saattaa aiheuttaa näytössä hetkellisiä muutoksia" no, minä sitte painoin että ok. Niin, nyt en pysty käyttämään web-kameraa, en näytönsäästäjää, ja netti-ikkuna on isompi kun normaalisti, mutta kyllä tätä pystyy käyttämään.

    Näytönsäästäjää ei voi suorittaa, koska se edellyttää uudempaa näytönohjainta tai Direct3D yhteensopivaa näytönohjainta.

    Periaatteessa tämä ei vaikuta mun käyttöön mitenkään, mutta ois kiva käyttää esim. web-kameraa kun semmonen tässä on.
     
  2.  
  3. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Täysin en nyt ymmärtänyt, mutta näytönsäästäjä ongelma kuulostaa siltä, että näytönohjaimen ajurit eivät ole ajan tasalla tai niitä ei ole tai ehkä Directx puuttuu.

    Webbikameran ajurit on varmaan koneessa?

    "netti-ikkuna on isompi kuin normaalisti", tarkoittaa mitä?

    Luultavasti kyseessä on ajuriongelmat.
     
  4. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Resoluutio pienempi kuin alunperin/näytön natiivireso?

    Mikä näyttö ja mikä resoluutio käytössä?
    Näytönsäästäjän ongelma tosiaan vaikuttaa ajurivialta, mahdollisesti myös resoluutio-ongelma juontaa juurensa siitä. Osaatko sanoa mikä näytönohjain koneessasi on?
     
    Viimeksi muokattu: 03.05.2014

Jaa tämä sivu