1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Club 3D GT 7800

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi japezy 08.11.2009.

  1. japezy

    japezy Member

    Liittynyt:
    28.10.2009
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo eli kaveri myis mulle tommosen näyttiksen viidelkympil ja itse joskus aikoinaan maksoi siitä 350 e. Tämähän on tuttua Club 3D:een hyvää laatua ja kestävyyttä, se on pelannu sillä pelejä kuten BF 2142, call of duty modern warfare jne. Mutta vielä itse haluaisin kysyä että onko hyvä pelaamiseen, itse käyttäisin vain counter strike :sourceen joten kysymys on että jaksaako tuo näyttis pyörittää sourcea täys grafiikoilla täydellisesti?
     
  2.  
  3. apumies

    apumies Regular member

    Liittynyt:
    18.06.2006
    Viestejä:
    471
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän tolla CS komeasti toimii.
     
  4. 4Rayden2

    4Rayden2 Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2008
    Viestejä:
    871
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo-o, voihan tolla CS tosiaan toimiakin, se ei silti muuta sitä että 50€ tuosta kortista on järjettömän paljon. Osta Vaikka halvin mahdollinen radeon HD 4650, siinäkin on paljon enemmän potkua.
     
  5. japezy

    japezy Member

    Liittynyt:
    28.10.2009
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    emm saan tän kortin, tehoemolevyn, prossun, ja 2gb keskusmuistit 130e niin enpä rupea valittelemaan :) mutta kiitos kuitenkin tuosta kommentista :)
     

Jaa tämä sivu