1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Macbook Pro (early 2011) Bootcamp

Viestiketju Mac -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jugmal 12.03.2014.

  1. jugmal

    jugmal Member

    Liittynyt:
    20.01.2010
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tässä nyt muutaman päivän ajan yrittänyt saada windows 8 asennettua macbookiini bootcampinä. Vaikka yritän mitä, aina jo asennuksen alussa tulee error "media driver missing" tjsp. ja pyytää asettamaan dvdn tai usb-tikun josta nämä ajurit löytyvät.

    Osaako kukaan neuvoa jotain ratkaisua ongelmaan? Olen yrittänyt asennusta siis usb-tikulta ja dvd:ltä. Bootcamp ajurit minulla on usb-tikulla.
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kokeilitko tuossa virheen kohdalla Cancel-napin painamista, sitten USB-tikun paikan vaihtamista toiseen USB-paikkaan ja sitten Install Now -napin painamista?
    https://discussions.apple.com/message/23199397#23199397
     
  4. jugmal

    jugmal Member

    Liittynyt:
    20.01.2010
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos nopeesta vastauksesta. Kokeilin tuota, mutta sama ongelma jatkuu. Tarkoitetaanko tässä nyt niitä bootcampin ajureita vaiko itse jotain windowsin asennusmedian tiedostoa?
    Tällä hetkellä siis yritän asentaa windowsia levyltä ja ajureita tikulta.
     
  5. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Tuo kikka toiminee lähinnä sen USB-tikkuasennuksen kanssa.

    Microsoftin oman tukisivun mukaan tuo virhe johtuu huonosta tallennusmediasta tai vahingoittuneesta ISO-tiedostosta, joten varmistaisin myös että se .iso-tiedosto on ehjä ja että DVD:n polttaminen onnistui oikein
    http://support.microsoft.com/kb/2755139?wa=wsignin1.0
     
  6. jugmal

    jugmal Member

    Liittynyt:
    20.01.2010
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noikin jutut tuli testattua. ISO-tiedosto on ihan microsoftin sivuilta laillisesti ladattu joten en usko, että on viallinen. Poltin uudemman DVD:n hitaammalla nopeudella eikä sekään auttanut.

    Eipä tässä kai auta muu kuin yrittää vaan uudelleen kaikenlaisilla erilaisilla keinoilla. Kiitos kuitenki paljon avusta ja kertokaa ihmiset toki jos jotain keinoja tulee mieleen.
     

Jaa tämä sivu