sori jos kysyn nyt väärässä paikassa.. Moi seuraava kysymys: huuto.netissä seuraava ongelma, useille tullut seuraavanlainen varoite kun availle sivuja siellä`:http://img10.imageshack.us/i/huutisvaroit.jpg/ sain seuraavan neuvon ja kokeilin sitä , varoitus poistui, mutta kannattaako näin tehdä , onko turvallista? * Työkalut -> Internet asetukset... (Tools -> Internet options) * Suojaus-välilehti (Security) * Mukautettu taso (Custom level) o Laita asetus Näytä yhdistelmäsisältö kohtaan Ota käyttöön (Display mixed content -> Enable) o Klikkaa OK Tämän jälkeen sinulta ei enää kysytä haluatko ladata sekä suojatut että suojaamattomat kohteet. eli sain tuon ohjeen ja kyselen nyt kannattaako noin tehdä? Suuret kiitokset etukäteen jos neuvoja tähän saan. tv pete
Luotetulla sivulla (huuto.net) ton sallimisesta ei oo mitään haittaa, eikä taida muutenkaan kovin isoa tietoturvariskiä aiheuttaa. Selainta kyllä vaihtaisin ihan mihin tahansa muuhun kuin IE:seen. Firefox, Opera, Chrome ovat hyviä vaihtoehtoja.
Toi linkki oli huutonetistä eräältä joka kuvan oli ottanut. Mulla selain on internet expoler 8. Lähinnä kiinnosti kuinka vakavaa on jos tuon asetuksen muutta niinkuin neuvottiin....mulla se olis ollut sitten kokoajan samassa asetuksessa....asia jäi kiinnostamaan vaikka parituntia sitten yleinen ongelma jotenkin ratkesi. Minulla on asetukset taas normaalisti ja ei tule varoitus viestejä.