1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Paras virusten torjunta ohjelma

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi 325tds 02.01.2010.

1. 325tds

325tds Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikähän olisi paras viruseten torjunta ohjelma jossa on myös palomuuri? maksulliset on varmaan aina parempia ku ilmaset? mikähän ois maksullisista paras? minkähänlainen toi eset olis? linkki sivuille http://www.eset.com/

2.  
  3. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
  4. mahaluun

mahaluun Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    otsikko oisi voinut olla vähän parempi, esim hyvä virustentorjunta ohjelma tähän koneeseen, koska nyt saatta kaikki tulla hokemaan avast vs joku sun muuta, mutta sitä en tänne tullut hokemaan.

Eli minkälainen kone on, jos on paljon rammia esim 2-4gb nii ota vaikka maksulliselta puolelta f-secure, mutta kyllä ilmaisetkin osaavat asiansa hoitaa, yksi olisi justiin tuo avast! ja palomuuriksi avg, mutta taidat varmaan haluta ohjelmaa jossa on molemmat, sitten olisi taas kaspersky internet security 2010.

nämä sitten minun mielipiteitäni!

Joskus luin lehdestä tuosta esetistä että osaa torjua virukset ja oikeat ohjelmat sitä mukaan kun se oppii, "kehittynyt tekoäly" voit sitäkin kokeilla vaikuttaa hyvältä

Viimeksi muokattu: 03.01.2010
  5. eskola53

eskola53 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mul on norton ja on ollu kolme eri konetta. ainatoimii.

6. honsus

honsus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ääni Avastille. Mulla on avastin professional eli maksullinen ja hälyttää paremmin, kuin AVG virustorjunta! Siinä minun mielipiteeni.

7. leffa1

leffa1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    f-securea en kannata kellekkään mun kannettavan se täytti mato viiruksilla ja troijalisilla ja 1 viiruksen se löyti ja ei voinu ku nimetä uudestaan ja sen jälkeen se hajottiki jotakin tärkeitä tiedostoja

ilmasista viirus torjunnoista hyvä on avst mulla on tällä hetkellä norton game edition ja hyvin tekee työtä

8. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    No kuka sitten käski niitä haitakkeita ladata ja asentaa? Itsestäänkää ne ei sinne pompi jollain myysteerisellä tavalla, ellei sitten sinulla ole joitain aataminaikaisia ohjelmia asennettuna jotka vuotavat kuin seula.

Viimeksi muokattu: 03.01.2010
  9. leffa1

leffa1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ite en konetta käytä nykyisin mutta mää oon laittanu siihe suojaus asetukset täysille

kerran käväsin xboxin koti sivulla niin hups sieltä hyppäs koneeseen joku haitta ohjelma ja se f-secure ilmotti sitte kun se viirus pääsi koeeseen ja kysy mitä tehdään kokeilin kaikki vaihto ehdot ja nimen vaihto onnistu ja sen jälkee koko kone meniki iha salmuun mutta asensin vistan uudestaa ja kone pelittää nytte

10. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Kuten jo mainitsin, niin itsestään ne ei koneelle pompi paitsi ehkä Drive-by downloadina jostakin päivittämättömästä ja reikäisesta ohjelmasta/selaimen lisäosasta. Sitten jos ollaan järjestelmänvalvojan oikeuksilla liikenteessä ja Vistasta/seiskasta on myös UAC suljettu niin avot.

Saattoihan se olla myös false positive F-Securelta jostakin oikeasti tärkeästä tiedostosta, tosin niin käy äffän kohdalla harvoin.

11. 325tds

325tds Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No oisko kenelläkään kokemuksia tosta esetistä? oon vähä suunitellu että jos sen laittais ku hintakaan ei oo ku semmonen 70€ pari vuotta...

12. ugge

ugge Regular member

Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    48
    Jos välttämättä maksullisen haluaa niin Eset smart security on palomuurihärpäikkeineen hyvä vaihtoehto.

Itsellä oli kakkos koneella Eset, eikä moitteen sijaa ollut, myös muutama tuttavani on jo pidemmän aikaa käyttänyt Esettiä ja tyytyväisiä ovat olleet.

Tässä vuosien varrella on tullut kokeiltua kaikenlaisia virustorjuntasoftia mutta aina olen jostain syystä avastiin palannut. Tällähetkellä Avast + Windows7 firewall control

13. Tanskila

Tanskila Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ollu toi eset nod32 n. 5 vuotta käytössä, ei ikinä tullut viruksia koneelle eikä tulis mieleenkään vaihtaa muuhun.

14. Tanskila

Tanskila Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ollu toi eset nod32 n. 5 vuotta käytössä, ei ikinä tullut viruksia koneelle eikä tulis mieleenkään vaihtaa muuhun.

15. Micc_o

Micc_o Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Norton kans varteenotettava vaihtoehto maksullisten puolelta, itse käyttänyt sitä jo 4 vuotta ja ihan hyvin toiminut, parantunut vuosi vuodelta. Oli mikrobitin arvostelussa taas kärkisijalla.

Ja ilmaisten puolelta ehdottomasti Avast!.

16. AMONRAA

AMONRAA Guest

Norton intert Secure helppo käytää ja ilmottaa hädän tulleessa

17. 325tds

325tds Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kumpi noista eseteistä on sitte parempi toi ESET Smart Security 4 vai ESET NOD32 Antivirus 4?

18. Freek99

Freek99 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mikä on maksullisista "kevyin" vaihtoehto?

Nortonin trial-versioilla menty jonkin aikaa ilman ongelmia... ilmaisohjelmiin en henk.koht enää luota sattuneista syistä...

19. ArskaTB

ArskaTB Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eset Smart Security: Virustentorjunta + Vakoiluohjelmasuojaus + Palomuuri + Roskapostinesto

Eset Nod32: Hallintakonsoli + Virustentorjunta + Vakoiluohjelmasuojaus

Suosittelen tuota smart securityä, mutta molemmat ovat erittäin varteen otettavia vaihtoehtoja.

Itsellä ollut Smart Security käytössä jo muutaman vuoden ja hyvin on pelannut

20. warwas

warwas Guest

Maksullisen paremmuus ilmaisiin on niiden lisäominaisudet, esim. palomuurit ja jne... muut härpäkkeet.
    Ihann sama jos alla 1000€ maksava virustorjunta jos käyttjä ei päivitä ohjelmistoja eikä käyttöjärjestelmää.

Kasperskya en suosittelisi kokemattomalle, suurin osa kysyjista ei tajuis mitään sen ProActivesta/sen hyödyistä mitkä pesee Nortonit ja Esetit hetkessä. Norton ja Eset taas enemmin niille ketkä eivät välttämättä paljoa osaa.

Edelleen ilmaisilla pärjää, esim jos Vista niin helppoa kontrolloida ulospäinmenevää liikennettä.

21. Joensuu

Joensuu Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    avast 4.8 riittää, on myös saatavilla maksullinen pro versio.

Jaa tämä sivu