1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Norton ja spotify ongelma

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi trouer 28.01.2010.

1. trouer

trouer Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Norton väittää mun spotifyn olevan troijalainen hevonen, eli kannattaa vaan ohittaa tämä? Koska luotan spotifyyn, ja olen ladannut sen jo vuosi sitten spotifyn omilta sivuilta ja aikasemmin tämmöstä ongelmaa ei ole tullut.

2.  
  3. hugin

hugin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aivan sama ongelma ilmeni minulla juuri, ilmeisesti Norton latasi päivityksen, joka tulkitsee Spotifyn troijalaiseksi. Yritin poistaa ja asentaa uudelleen Spotifyn, mutta se ei auta tai pahentaa tilannetta - ei salli asennusta.

4. SamuliR

SamuliR Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ratkesko teillä tämä ongelma. mulla on saman laista ongelmaa yhden autodiagnostiikka softan kanssa, norton poistaa siitä yhdel dll tiedoston.
    oon laittanut sen ohituksiin mut ei auta

Viimeksi muokattu: 19.02.2010
  5. power_age

power_age Active member

Kiitokset:
    154
    Pisteet:
    93
    .

Viimeksi muokattu: 19.07.2010
  6. trouer

trouer Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin,
    keksin ratkasun. Eli eka poista spotify sitten laita nortonin auto protect pois minkä jälkeen mee norttonin pää ikkunan kautta asetukset>virustorjunta>tarkistukset ja riskit> alhaalla 2 määritä kohtaa ite laitoin spotify kansion kaikkiin poikkeuksiin ja sitten alko toimimaan:)

7. SamuliR

SamuliR Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep jep, nyt mennää sillee että sonar sekä autoprotect pois päältä nii nyt toimii toistaiseksi, ei oo vaa kauheen tarkoituksen mukaista.

8. power_age

power_age Active member

Kiitokset:
    154
    Pisteet:
    93
    .

Viimeksi muokattu: 19.07.2010
  9. henr1

henr1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Symantec on uusimmassa päivityksessä korjannut bugin, mutta jos virustorjunta ei ole ladannut päivityksiä niin tässä linkkejä...

32Bit Windows: ftp://ftp.symantec.com/AVDEFS/norton_antivirus/rapidrelease/symrapidreleasedefsv5i32.exe

64bit Windows: ftp://ftp.symantec.com/AVDEFS/norton_antivirus/rapidrelease/symrapidreleasedefsv5i64.exe

Viimeksi muokattu: 20.02.2010

Jaa tämä sivu