1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mitä tämä tarkoittaa?

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi antibiootti 24.09.2013.

  1. antibiootti

    antibiootti Member

    Liittynyt:
    04.02.2011
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moro,

    Tietokoneessani tapahtuu kummia! Jätin firefoxin auki ja menin imuroimaan (ihan imurilla lattioita). Kun palasin oli firefoxiin auennut uusi välilehti tähän osoitteeseen: http://web.micheleproject.com/ng/?i...&nm=ilmernzkvtazb&t=Z29vZ2xlLmNvbQ==&z=2&zz=9 Tää on nyt kai toinen kerta kun oon huomannut, että firefoxiin aukeaa itsestään joku välilehti. Onkohan tää jotain sattumaa vai onko koneessa mahdollisesti joku haittaohjelma?

    Malwarebytesillä, ad-awarella ja avastilla oon nyt tarkistellut konetta, eikä mitään oo löytynyt.

    Ainoo juttu mistä on viimeaikoina tullut jotain malwaree on kun latasin autocliker ohjelman. (Free mouse auto cliker) Muutenkin tietokone vaikuttaa toimivan normaalisti.

    Löytyyköhän jostain tietoo tosta nettisivusta ja minkä takia mun selain on yrittänyt avata sitä?
     
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Hämärän oloinen sivu ja painamalla skip ad, tulee ettei sivu ole käytössä. Riko linkki tjsp ettei kukaan sitä vahingossa avaa koneella jos sieltä vaikka jotain mömmöjä tulee.

    E:Tosiaan download napista menee vielä hämärämmälle sivulle mistä voi ladata "jzip" ohjelman, mutta epäilen ettei yksinään tule.
     
    Viimeksi muokattu: 24.09.2013

Jaa tämä sivu