Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
Mikä ZoneAlarm- versio Vistaan?
30.8.2009 @ 14:48
siusfi
Lähetä yksityisviesti
Newbie
Terve.
Ostin juuri uuden koneen ja olen kokeillut ladata useita eri ZoneAlarm- versioita, mutta installoinnin päätteksi Windows ilmoittaa aina, että "ZoneAlarm Client lakkasi toimimasta - Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan. Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa, onko ongelmaan ratkaisua".
Ohjelma näyttää asentuvan koneelle (Vista + Avira Antivir), mutta kun yritän käynnistää ZA:ta, järjestelmä ilmoittaa että "Tämä ohjain on estetty yhteensopivuusongelmien takia:
Ohjain: TrueVector Internet monitor
Julkaisija: CheckPoint Inc.
Sijainta: Ei käytettävissä"
Mitähän tämä tarkoittaa - missä vika? Useilta foorumeilta olen lukenut, että muillakin on Vistassa ollut ongelmia ZA:n kanssa.. mutta mistähän löytäisin toimivan version, vai löytyykö ongelma koneeltani?
Ostin juuri uuden koneen ja olen kokeillut ladata useita eri ZoneAlarm- versioita, mutta installoinnin päätteksi Windows ilmoittaa aina, että "ZoneAlarm Client lakkasi toimimasta - Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan. Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa, onko ongelmaan ratkaisua".
Ohjelma näyttää asentuvan koneelle (Vista + Avira Antivir), mutta kun yritän käynnistää ZA:ta, järjestelmä ilmoittaa että "Tämä ohjain on estetty yhteensopivuusongelmien takia:
Ohjain: TrueVector Internet monitor
Julkaisija: CheckPoint Inc.
Sijainta: Ei käytettävissä"
Mitähän tämä tarkoittaa - missä vika? Useilta foorumeilta olen lukenut, että muillakin on Vistassa ollut ongelmia ZA:n kanssa.. mutta mistähän löytäisin toimivan version, vai löytyykö ongelma koneeltani?
AfterDawn
Ilmoitus
30.8.2009 @ 15:26
MikroMake
AfterDawn Addict
Tarvitseeko Vista erillistä palomuuriohjelmaa?
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-...vistaan-794861/
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-...vistaan-794861/
Intel Core 2 Duo E8500 & Noctua NH-U12P
Asus P5Q SE2 & Sapphire Radeon HD 5750 1GB
Antec P180 Black & Antec TP3-650 EC
Samsung Spinpoint & Western Digital Caviar
Asus P5Q SE2 & Sapphire Radeon HD 5750 1GB
Antec P180 Black & Antec TP3-650 EC
Samsung Spinpoint & Western Digital Caviar
30.8.2009 @ 15:42
siusfi
Newbie
Ei välttämättä tarvitse, mutta olen tottunut ZA:ta käyttämään ja pärjännyt sen kanssa hyvin. Olen halukas tietämään, miksi ZA ei toimi Vistassa.
4.10.2009 @ 18:41
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti siusfi:Tämä on varmaan jo ratkennut, mutta kait se Vistan palomuuri on otettu pois toiminnasta ennen ZA asennusta/käynnistystä?
Ei välttämättä tarvitse, mutta olen tottunut ZA:ta käyttämään ja pärjännyt sen kanssa hyvin. Olen halukas tietämään, miksi ZA ei toimi Vistassa.
7.10.2009 @ 10:23
Kyllä meillä on aina tuorein toiminut visvassa. Itse en kyllä asentelisi siihen enää mitään erillisiä muureja. Vistan oma ja terve järki riittää.
i5 2500k | Asus P867 | Thermalright Silver Arrow | 8GB KHX Genesis 1600mhz DDR3 | EVGA GeForce GTX 560 Ti SOC | F3 1Tb & F4EG 2TB | Corsair VX550 | FD R3 White
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.