Hei, olen aloittelija ja siirtynyt uuteen läppäriin. Tein juttuja "teidän" ohjeidenne mukaan "ws7 asennuksen jälk. toimenpiteet". Asensin Malwarebytes ... v. 1.65.1.1000 ja kävin päivittämässä sen. Tämän jälkeen minulla onkin nyt kokeiluversio 2012.10.30.09 kesto 13 pv. En oikein ymmärtänyt mitä tapahtui, halusin vain että läppärilläni olisi tuo jo valmiina jos tarvitaan. Mitä minun tulisi nyt tehdä? Poistanko tuon ja yritän asentaa uudelleen?, asennan uudelleen ja jätän päivittämättä? Entä osaisitteko kertoa miksi en pysty ottamaan käyttöön Ws Defenderiä. joka on esiasennettuna koneellani. Läppäri on Asus X53SD-SX979V, jossa siis Ws7 ja IntExp9 sekä Ms Security Essentials. Luulin, että Defender oli jo käytössä. Kirjoitin hakuruutuun Defender ja tuli viesti "tämä ohjelma ei ole käytössä" ..."voit ottaa sen käyttöön tästä". Klikkasin ja tuli virhesanoma "aikakatkaisu ...". Sama on toistunut jatkuvasti eli ympyrä jää vain junnaamaan. Pitäisikö se kenties asentaa jostain, jos niin mistä? Kiitän jo etukäteen vastauksista.
sen defenderin voit huoletta jättää asentamatta jos ei ollut asentunut itsekseen, ja siitä malwarebytesistä tulee "pro" version kokeilu jos sen raksittaa asentaessa, toimii sitten ilmaisen version ominaisuuksin sen jälkeen kun aika loppuu.
Sinun olisui pitänyt ottaa MB asennusvaiheessa ruksi pois "kokeiluversio" kohdasta. Tällöin se ei olisi asentanut Pro kokeiluversiota. Sitä Defenderiä ei kannata ottaa käyttöön, jos sinulla on jo kerran MSE asennettuna.
Windows 7:ssa Microsoft Security Essentials ohjelman asennus poistaa automaattisesti käytöstä Windows Defender ohjelman.