1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kone herjaa mm. matoa ja troijalaista

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi nancyeh 08.12.2009.

1. nancyeh

nancyeh Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs. En ole aivan varma mitä tapahtui, mutta jos oikein muistan, kone pyysi lupaa AntiVir-ohjelman päivityksiin. Tätä ei ollut tapahtunut aiemmin tässä neljän kuukauden aikana kun minulla tämä kone on ollut, joten ihmettelin vähän, mutta sallin muutokset. Nyt kone valittaa madosta, parista troijalaisesta sekä n. 70 pienemmästä haittaohjelmasta (jotka sain poistettua SpyBotilla, ainakin näennäisesti).
    AntiVir-ohjelmaa ei pysty poistamaan, sillä se on näemmä saanut tartunnan madolta, joka uhkaa edetä kaikkiin virustorjuntaohjelmiin joita yritän käyttää. AntiVir ei myöskään itse kykene haittoja poistamaan. Se etsii ne kyllä ja varoittelee jatkuvasti uusista, mutta kun yritän näitä poistaa se herjaa että ohjelma on kokeiluversio, ja minun olisi ostettava täysi versio voidakseni poistaa haittaohjelmia.
    Käyttis on Windows 7. Koneella on kaikki valokuvat vuodelta 2005 lähtien eikä niistä ole kopioita levykkeellä, enkä uskalla niitä nyt lähteä siirtelemään, ettei mato tunge levykkeellekin. Olisi sääli hukata ne kaikki. Pyytäisin siis apua tähän. Kuinka saan ne virukset pois vai saanko ollenkaan?

Viimeksi muokattu: 08.12.2009
  2.  
  3. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Viimeksi muokattu: 09.12.2009

Jaa tämä sivu