1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Klik ääniä vaikka en tee mitään

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi kukkone 29.03.2010.

1. kukkone

kukkone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Klik- ääniä tosiaan tulee, vaikken painaisi mitään. Ennen ei tullut. Niitä tulee ehkä noin 10 päivässä. Sitte välillä tulee puolet User Account control- äänestä, ehkä kerra parissa päivässä. Se feidaantuu pois puolivälissä.

Ei hajuakaan mistä voisi olla kyse. Olen kyllä tehnyt virustarkistuksen avastilla ja Superantispywarella ja Malwarebytes anti- malwarella. Mulla on comodo palomuuri, ja avast.En ole tästä varma mutta saattaa olla että Bywifillä on osuutta asiaan. se on tuorein asentamani ohjelma.

Mistä pitäisi lähteä liikkeelle?

2.  
  3. tuoseli

tuoseli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Selitäs vähän tarkemmin.
    Eli missä tilanteessa tulee. ja onko se linkin klikkaus ääni vai mikä?
    ja kun tämä ääni kuuluu niin tapahtuuko jotakin?
    Ja oisko sulla antaa sun prosessi listaa?

4. kukkone

kukkone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se on siis semmoinen ääni joka kuuluu explorerista, kun painaa vaikka back tai next. Sillä ei ole mitään yhteyttä siihen mitä teen, vaan randomisti tulee äänet. Luulen, että kyseessä on tuo bywifi sovellus. Nyt ei ole kuulunut mitään kun se on kiinni. Saiskohan kyseisen sovelluksen äänet pois jotain kautta. Suoraan sovelluksesta se ei onnistu.

5. tuoseli

tuoseli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Explorerits kuuluu noita klik ääniä aina kun se lataa jonkun esimerkiksi mainoksen sivulle tai kun sivu on valmis tai vastaa vaa että en usko että tuo on mitään vakavaa mutta jos se häiritsee niin voisit ajaa muutaman online virus skannauksen varmistaaksesi ettei se ole virus tai vastaava.

6. kukkone

kukkone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En siis meinannu internet exploreria, vaan windows exploreria. Ne äänet ei siis tunnu olevan yhteydessä sivujen lataamiseen tai muuhun mitä teen. Oon kyllä tehnyt pari virusskannausta eikä mitään o löytyny. Saisikohan niitä bywifin ääniä tosiaan pois jotenkin windowsin kautta??

7. tuoseli

tuoseli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Käynnistä valikko --> ohjauspaneeli ---> Laitteisto ja äänet ---> ääni ---> klikkaa äänet tabia ---> rullaa valikko kunnes löydät "aloita selaaminen" ja kilikkaa sitä ---> valitse listasta "(ei mitään)" ---> Käytä ---> OK!

Toi pitäisi toimia

Jaa tämä sivu