Eli olen skannannut koneeni Advanced SystemCare Professional ohjelmalla jo jokusia kertoja. Ohjelma heittää minut tälläiselle sivulle -> http://live.iobit.com/report.php?PHPSESSID=f0d968d366f941f7983d7bef068e48c8 Eli osaisiko kukaan tietokoneen kanssa enemmän harrastellut henkilö neuvoa, mitä ohjelmia/sovelluksia minun tulisi sulkea, mikäli tietäisi varmasti niiden olevan haitallisia. Ohjelma on ehdottanut mitkä ovat epäilyttäviä ohjelmia, jotka olisi ehkä syytä sulkea ja en itse viitsisi säätää ettei vain mitään mene varmana pieleen. Suurimmat kiitokseni jo näin etukäteen, jos joku osaisi neuvoa.
Olen joskus omalla koneellani katsonut noita Caren analyysilistauksia eikä niissä ole mitään huomionarvoista havaittu.. se vain listailee yhtä ja toista. Näet koneesi prosessit myös tehtävien hallinnan kautta (ctrl-alt-del). Ja jos joku epäilyttävä prosessi, syötät sen kökkeliin ja katsastat asian.. Mielestäni aika turha tuo Caren analysointi, kun se ei varmuudella itse pysty juuri erottelemaan jyviä akanoista ja varoittelee muutosten tekemisestä koneelle.. mutta jos jotain epäilyttävää ilmassa, ainahan voit heittää listauksen, joko Carella tai HiJackillä tehdyn, asiantuntijoille.. Muuten kyllä passeli ohjelma tuo Care..