1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Jawa windows puolella

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi pedrof 03.04.2012.

  1. pedrof

    pedrof Member

    Liittynyt:
    12.02.2004
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitenkä pitäisi suhtautua jawaan windowsissa. Mac käyttäjäthän on nyt blackholen takia uhan alla. Jos samanmoinen väylä keksitään windowsiin, onkohan paljonkin aikaa reagoida?
     
    Viimeksi muokattu: 03.04.2012
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ainakin itse pidän Java 7 version koneella niin pitkään kuin mahdollista. Katsotaan sitten jos Windows Java versiossa on tietoturva uhkia.
     
  4. Kharos

    Kharos Member

    Liittynyt:
    10.04.2012
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve. Tuo Java on hieman outo kikkare mielestäni. Se on tunkenut itsensä vähän joka paikkaa. Tietoturva-asiatuntijat kehottavat välttämään sitä ja sitten toisaalta F-Secure OnlineScanner haluaa sen oikein kernaasti toimiakseen.Jotkin pelit rullaa jouhevammin sen avulla. Itse en ole sitten alkuaikojen(ja siitä on jonnii verran aikaa)enää siihen kajonnut. Mitä vähemmän softaa koneella on sen paremmin wörkkii ja tietoturvakin saattaa olla paremmin hanskassa tai sitten ei.
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Eikös tuo Java 7 ole vielä kehitysversio, jota ei ole tarkoitettu tavalliselle käyttäjälle? Tietoturvaongelmia taas on ollut aikaisemmissakin Java-versioissa ja varmaan on myös tulevissa. Senkin takia päivitykset ovat tärkeitä, mutta julkaisematonta versiota ei kannattane ladata muuten kuin testaustarkoituksiin.
     
  6. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Minun tietääkseni Java 7 ei ole kehitysversio. Tai ainakaan se ei ole Beta/RC/Alpha. Ja itselläni se on toiminut ihan normaalisti ilman kaatumisia. Joku voisi täsmentää jos olen väärässä.
     
    Viimeksi muokattu: 10.04.2012
  7. Osku58

    Osku58 Regular member

    Liittynyt:
    22.03.2006
    Viestejä:
    256
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Viimeksi muokattu: 10.04.2012

Jaa tämä sivu