1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

järjestelmänvalvoja on estänyt rekisteri muokkauksen!

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi aoskdoak 11.01.2012.

1. aoskdoak

aoskdoak Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli tehtävienhallinta ja sammutus nappi katos , suorita nappikin katosi, järjestelmän valvoja estää kaiken , olen lukenut tunteja vinkkejä täältä ja mikään ei toimi , aina sama juttu että järjestelmänvaljova on estänyt sen ja sen ja sen,

apua !

kiitos jo etukäteen!

2.  
  3. 1pertti

1pertti Senior member

Kiitokset:
    1,227
    Pisteet:
    243
    Mikä käyttöjärjestelmä ja mikä virustorjuntaohjelma koneellasi on? Saatko ajettua virustarkistuksen? Johonkin virukseen tuollaisten ongelmien yhtäkkinen ilmestyminen viittaa. Oireiden määrä viittaa myös siihen, että Windowsin uudelleenasennus saattaa olla edessä.

e: Google kertoo että Acer-koneiden varusohjelmiin kuuluva "AdminWorks" voi seottuaan antaa myös tuollaisia "Järjestelmänvalvoja on estänyt..." viestejä, mutta ne ilmeisesti liittyvät siirrettäviin asemiin, eli eivät ole noin laaja-alaisia.

Viimeksi muokattu: 12.01.2012
  4. UnknownUserD

UnknownUserD Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei!

Minä kun olen tuollaisten juttujen kanssa pyörinyt ties kuinka kauvan, niin osaan kertoa heti hyvän vastauksen, pienellä googlauksella:

Lataa tämä ja sitten vain avaat sen! Tadaa, saat sen taas auki.

Ja kyllä, tuo on varmastikkin haittaohjelman tekosia. Suosittelen sinua lataamaan Malwarebytes' Anti-Malwaren. Lataat siis sen, asennat, käynnistät, ja tarkistat koko tietokoneesi ja jos tulee että on haittaohjelmia niin poista ne! :)

Jaa tämä sivu