Eli tehtävienhallinta ja sammutus nappi katos , suorita nappikin katosi, järjestelmän valvoja estää kaiken , olen lukenut tunteja vinkkejä täältä ja mikään ei toimi , aina sama juttu että järjestelmänvaljova on estänyt sen ja sen ja sen, apua ! kiitos jo etukäteen!
Mikä käyttöjärjestelmä ja mikä virustorjuntaohjelma koneellasi on? Saatko ajettua virustarkistuksen? Johonkin virukseen tuollaisten ongelmien yhtäkkinen ilmestyminen viittaa. Oireiden määrä viittaa myös siihen, että Windowsin uudelleenasennus saattaa olla edessä. e: Google kertoo että Acer-koneiden varusohjelmiin kuuluva "AdminWorks" voi seottuaan antaa myös tuollaisia "Järjestelmänvalvoja on estänyt..." viestejä, mutta ne ilmeisesti liittyvät siirrettäviin asemiin, eli eivät ole noin laaja-alaisia.
Hei! Minä kun olen tuollaisten juttujen kanssa pyörinyt ties kuinka kauvan, niin osaan kertoa heti hyvän vastauksen, pienellä googlauksella: Lataa tämä ja sitten vain avaat sen! Tadaa, saat sen taas auki. Ja kyllä, tuo on varmastikkin haittaohjelman tekosia. Suosittelen sinua lataamaan Malwarebytes' Anti-Malwaren. Lataat siis sen, asennat, käynnistät, ja tarkistat koko tietokoneesi ja jos tulee että on haittaohjelmia niin poista ne!