1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

identitetty

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi hesaboy86 16.06.2012.

1. hesaboy86

hesaboy86 Guest

mitä mun kannattaisi tehä joudun identitetty varkauden uhrisiksi en löydän yhtään viirusta tämä tyyppi on saanut mun ip se oli jostaain sanut etähallintaan mun koneen tewin ilmotuksen poliisille tästä miten saan ton haitta ohjelman pois?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.06.2012
  2.  
  3. 1pertti

1pertti Senior member

Kiitokset:
    1,227
    Pisteet:
    243
    Jos oikeasti haluat apua johonkin ongelmaan, niin sinun täytyy kertoa tarkemmin ongelmasta ja siitä, miten se ilmenee. Todellinen identiteettivarkaus on poliisiasia. Yleensä siitä tulee valtavasti riesaa eikä tällä palstalla voida paljoakaan auttaa.

Jos taas kyse on siitä, että joku on kaapannut tunnuksesi johonkin palveluun, vaihda ensiksi salasanasi. Ellei se enää onnistu, ota yhteys palveluntarjoajaan.

Jos käytössäsi on langaton verkko (WLAN), laita suojaukset ja salasanat kuntoon, ettei kukaan ulkopuolinen voi sitä käyttää. Suojaamattoman verkon ulkopuolinen käyttäjä toimii sinun IP-osoitteellasi.

Jaa tämä sivu