1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ICPP-online.com virus lukitsee koneen

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi helsinki 09.04.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. helsinki

helsinki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    AARGH! Eilen koneen ruutuun tuli "Copyright violation alert" -viesti joka kertoi että olen mukamas ladannut laittomia torrent tiedostoja. Kone menee lukkoon että ruudulla näkyy vain Vaihtoehdot mulla olisi "pass the case to court" jonka valitsemalla ja yhteystiedot täyttämällä ei tapahdu mitään. Toinen vaihtoehto on "Settle case in pre-trial court" elikä maksaa jollekin hämärärälle tilille useampi sata dollaria mihin mä nyt sit en kyl lähde mukaan. Onko kukaan kuullut tälläisestä mitään aikaisemmin ja löytyisikö apua sen pois saamiseksi? Googlettamalla en ole törmännyt mihinkään neuvoihin.

Käytössä mulla on koneeseen esiasennettu uusi Win 7 ja olisin asentanut sen uudelleen/palauttanut sen toimivaan versioon mutta en löydä palautusversiota koneesta ja tekemäni käynnistyslevykään ei jostain syystä tunnut auttavan mitään tässä asiassa. Löytyisikö tähän apua kuinka saan laitettua win 7 uudelleen? Saako jostain Microsoftilta pyydettyä rekisteröintinumeroa (tarra taitaa olla liimattuna koneen kylkeen) vastaan uuden asennuslevyn?

Kiitos vaivannästäsi. :)

Viimeksi muokattu: 09.04.2010
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu