1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Facebook tilille murtauduttu.

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi Pohjankorpi 02.01.2011.

1. Pohjankorpi

Pohjankorpi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tällainen noviisi näissä tietokone-asioissa kun olen, niin olen pakotettu turvautumaan viisaampien apuun..
    Miten saan asennettua koneelle ohjelman, joka suojaa tämän kannettavan koneen wlan- yhteyden tuollaisia tapauksia vastaan, kuin esim. Firesheep, jolla käsittääkseni pääsee toisen naamakirjan sivustolle?
    Onko muuten niin, että tuolla ohjelmalla pääsee toisen tilille vain silloin, kun hän on itse kirjautuneena sisään?
    Muutenkin olisi näköjään hyvä saattaa kone siihen tilaan, että joku toinen ei käytä samaa IP-osoitetta, kuin minulla on.. Näin tuo välillä ilmoittelee.

Ystävälliset vastaukset pyydän väännettynä ratakiskosta, sillä muuten se menee hukkaan.

2.  
  3. JoniS

JoniS Active member

Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    jotta tuo firesheep toimii pitää olla muistaakseni samassa langattomassa verkossa mitä ei ole suojattu, eli esim jossain kaupunkin ilmaisessa verkossa mitä kuka vain voi käyttää ilman mitään tunnuksia.

4. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Suojaa oma wlanisi wpa2 salauksella ja pitkällä salasanalla.... ( Jos siis oma wlan)

5. rubEE

rubEE Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Kohta se sanoo "olen naapurin verkossa :D"

Jaa tämä sivu