F-secure ja arkistoidut&pakatut base-unp ja temp (avc) tiedostot

#1 22.6.2010 @ 16:44
Osaiskos joku auttaa tyhmää? Kone ilmoittaa, että tila c-asemalta on loppu. Olen poistanut siltä asemalta vaikka ja mitä. Kuvat, musiikki yms. on D:llä. Olen etsinyt netistä ohjeita ja puhdistelin tästä vaikka mitä pois, mutta ei auttanut.
Uskallanko mennä poistamaan F-securesta näitä base avc-, unp avc- ja temp- tiedostoja, mitä kone ilmoittaa olevan pakattu arkistoon(?)... Vai kaadanko f-securen sillä?

Pakkaamattomia antoi poistaa hirvittävät määrät yhdellä kertaa, mutta näitä pakattuja vain yksi kerrallaan, kun testasin. Mä kun en näist oikein tajuu...
Muuta ku et johonki menee sontaa C:tä tukkimaan ja paljon. Ilmoittaa windowsin vievän C:ltä 89% tilaa. Ok?
Palomuuri on asetuksien muuttelusta huolimatta "laitettava päälle" erikseen joka kerta, kun koneen avaan. Vaikka asetuksien mukaan pitäisi olla automaattisesti päällä.
AfterDawn Ilmoitus
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.