manuaalisessa täydessä tarkastuksessa. Yleensä 1:stä 50:n tiedostoa. Koneella on kuitenkin teran levy puolillaan eli useaampi kymmentä tuhatta tiedostoa vähintään. Eli onko kyseessä joku haittaohjelma (etsitty tuloksetta windowsin defenderillä ja f-securen online scannerilla) vai joku käyttöoikeuksien puuttuminen tai ristiriita windows 7:n omien palomuurien ja virustorjuntojen välillä? F-securesta on 2012 versio ja palomuuripuoli nättäisi toimivan.
Asetukset kunnossa? F-securessa on muistaakseni ainakin vaihtoehdot olla tarkastamatta pakattuja tiedostoja ja vaihtoehto tarkastaa vain tunnetut tiedostotyypit.
F-securesta kannattaa olla nämä asetukset, jotta se tarkistaisi koneen huolellisesti: http://aijaa.com/0074910269812
Juu, kyllä nuo on kunnossa. Ohjelmaa olen pari kertaa asentanut uudelleen ja tutkinut asetuksia muutenkin ilman tuloksia. Mitä olen miettinyt ongelman syiksi on joku ristiriita tiedostojen käyttöoikeuksissa (f-secure ei jostain syystä saa avata ja tulkitsee tiedostojen loppuneen) tai vioittuneesta kovalevysekmentistä jonka f-secure tulkitsee levyn loppumiseksi. Haittaohjelmia en ole löytänyt millään, millä olen etsinyt ja muutkin tietokoneen kuntoa arvioivat ohjelmat ovat antaneet hyviä tuloksia. Muistaakseni kun ekan kerran nykyisen version asennettuani ajoin tarkastuksen toimi ihan oikein, mutta sen jälkeen ei ole kovinkaan pitkälle päässyt. (1-50 tiedostoa)