Hei! Sain lahjoituksena vanhan ACER TravelMate 5720G kannettavan. Käyttis on VISTA Business 32bit.Kone toimii ihan OK, muuten paitsi... Avasin IE:n,ihmettelin hetken selaimen ulkoasua.Olen yrittänyt päästä eroon V9 browserista,esim. päivittämällä IE:n, turhaan. Avusta kiitollisena. Airboat
Lataa linkistä Adw Cleaner. Suorita sillä ensin Scan toiminto ja sitten Clean toiminto, niin pitäisi hävitä ongelmasi pois. http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
Iltaa! Kiitos teille molemmille, Adw Cleaner antoi kyytiä en.V9.com browser hijackerille. Voiko tätä ohjelmaa ajaa tarvittaessa, kuten cleanereita yleensä. Kysyn vielä seuraavaa: Minulla on käytössä myös SUPER Anti Spyware + SpyBot SD 2.1.21-SR2, sekä Malwarebytes ohjelmat. Onko näistä joku turha, k.o. ohjelmat löytävät silloin tällöin jotain postettavaa. Minulla on ACER:in lisäksi kaksi tietokonetta. PC jossa on Windows 7 64 bit Home Pemium käyttis. , sekä kannettava IBM Think Pad Z60m, jossa on Windows XP Pro 32 bit käyttis. Molemmissa SpyBot SD 2.1.21-SR2 pystyy suorittamaan Immunisoinnin kokonaan, kun taas ACER:issa homma jää puolitiehen. t. Airboat
Itse asentaisin koko Vistan uusiksi kun kone on kerran saatu lahjoituksena. Mutta jättäisin vain Malwarebytesin koneelle.