Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
Comodo firewall
22.10.2011 @ 00:04
Sorsaa
Lähetä yksityisviesti
Junior Member
Eli tota ku meen comodoon ni siinä lukee että Firewall has blocked 4850 (tällähetkellä) intrusion(s) so far. Eli siis tuntuu aika paljolta ja kone on ollu päällä n.11 h. Joskus kun pistän aamulla koneen päälle ja illalla katson comodoa ni voi olla jopa 10000.
Eli onko tuo kuinka vaarallista? Oon kyllä tärkistanu malwarebytesillä koneen ja ennen tarkistusta olen aina päivittänyt.
E: ja niitä tulee lisää vähintään 1/1min.
E2: kun katoin parin ip:een tuolta dnsstuff.com:ista nii näytti tanskaan ja tsekkiin.
Eli onko tuo kuinka vaarallista? Oon kyllä tärkistanu malwarebytesillä koneen ja ennen tarkistusta olen aina päivittänyt.
E: ja niitä tulee lisää vähintään 1/1min.
E2: kun katoin parin ip:een tuolta dnsstuff.com:ista nii näytti tanskaan ja tsekkiin.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.10.2011 @ 00:09
AfterDawn
Ilmoitus
22.10.2011 @ 02:32
Ei ole vaarallista, tuohan vaan osoittaa että palomuuri tekee tehtävänsä. :)
Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
22.10.2011 @ 11:27
Normaalia tuo tosiaan on, eli ei huolta. Ilmeisesti modeemisi on siltaavana? Jos hirvittää, niin laita modeemistasi NAT ja sen oma palomuuri päälle, vähentää todella paljon noita ulkoapäin tulevia yhteyspyyntöjä.
HP:n pakettikone tuplaydinprossulla ja parilla Gigalla muistia ja Vista32bit Home Basic SP2. Ehkä hidas, mutta toimii.
Ennen postaamista; Keskustelualueen säännöt! ja Foorumin epävirallinen opas!
Ennen postaamista; Keskustelualueen säännöt! ja Foorumin epävirallinen opas!
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.