Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
AVG vs. Securety essentals vs. Avira vs. avast
6.9.2010 @ 20:28
kyborg
Siirry käyttäjän sivulleLähetä yksityisviesti
Member
7 tuotearviota
Mikä noista ois:
*Turvallisin
*Pienin tehonsyöppö
*Parhailla lisäominaisuuksilla varustettu
*Helppokäyttöisin
Perustelkaa vastauksenne
*Turvallisin
*Pienin tehonsyöppö
*Parhailla lisäominaisuuksilla varustettu
*Helppokäyttöisin
Perustelkaa vastauksenne
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.9.2010 @ 20:29
AfterDawn
Ilmoitus
6.9.2010 @ 20:45
jkstone
Tunnus suljettu
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-...orjunta-862087/
Kato vielä vähän tonne.
Itse suosittelisin noista MSE:tä.
Ollut:
-turvallinen
-kevyt
-helppokäyttöinen
-mainokseton
-ei tarvitse rekisteröidä
Kato vielä vähän tonne.
Itse suosittelisin noista MSE:tä.
Ollut:
-turvallinen
-kevyt
-helppokäyttöinen
-mainokseton
-ei tarvitse rekisteröidä
6.9.2010 @ 21:07
jkstone
Tunnus suljettu
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kyborg:No odota että Avastin ylistäjät saapuvat...
Eli Microsoft Securety Essentals on Ylivoimaisesti paras kuten arvailinkin.
6.9.2010 @ 21:28
En mä pahalla sillä se on minunkin mieleeni paras muista kun oli vain pahoja kokemuksia
19.10.2010 @ 10:27
fajitas
Newbie
Mä en oo käyttäny muuta ku Aviraa. Avira on paras, kaikki muut on ihan huonoja. Mun Avira käynnistyy aina kun mä käynnistän tietokoneen. Kaverilla on AVG ja siinä aika vähän sellasia rukseja, siks se on ihan huono.
21.10.2010 @ 19:56
Tullut käytettyä aika paljon kaikkia noista, Avira voittaa keveydellään ja vakaudellaan.
i5 2500k | Asus P867 | Thermalright Silver Arrow | 8GB KHX Genesis 1600mhz DDR3 | EVGA GeForce GTX 560 Ti SOC | F3 1Tb & F4EG 2TB | Corsair VX550 | FD R3 White
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
AfterDawn
>
Keskustelu
>
Virukset ja haittaohjelmat
>
AVG vs. Securety essentals vs. Avira vs. avast