1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Poistot Youtube sivuilta?

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi repino 01.09.2011.

  1. repino

    repino Regular member

    Liittynyt:
    07.03.2011
    Viestejä:
    289
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näköjään on MTV3 OY:n tahdosta poitettu Filmien soittolistoja Youtubesta.

    Vaikka ulkomaiset tuntuivat pelittävän ok. No MTV3:n lähettää vain usalaista roskaa.

    Monta kertaa minun pitää maksaa esim, Tali-Ihantala-filmistä. Kävin sen katsomassa teatterissa, pitääkö minun siis maksaa, joka katselukerrasta , vaikkapa kotonani.
    Ja tätäkin filmiä ovat kansalaiset/valtio tukeneet.
    Ja muitakin esimerkkejä löytyy.
    Filosofia( Osta,osta...Maksa, maksa, bemarista loppuu pian bensa):) ei oo ihan tätä päivää.

    Selvittäisivät itse meille puolueettoman tahon (jos sellasta on) kautta mihin nämä teosto-maksut oikein menevät. ja oikeasti kenelle ne kuuluvat.
    Siis myös teostolle vastuuta.
     
  2.  
  3. Youtube on kyllä aika erikoinen nykyään kun sieltä poistetaan kaikki..
     
  4. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Sinänsä ihan oikealla asialla olet, mutta toi oli vähän huono vertaus. Maksat jokaisesta katselukerrasta myös siellä elokuvateatterissa. Ei siellä ilmaisia näytöksiä ole.
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Noinhan asia varsinaisesti on, mutta ainakin me varttuneemmat helsinkiläiset muistamme kyllä nonstop-elokuvateatterit, joissa sai yhdellä maksulla katsoa samat elokuvat monta kertaa peräkkäin. Esimerkiksi Etelä-Espalla sijainnut Kit-Cat oli tunnettu pätkiksistään, joita näytettiin tauotta uudelleen ja uudelleen (ainakin melkein) niin kauan kuin jaksoi katsoa. Tietysti tuo koski vain yhtä katselupäivää.
     

Jaa tämä sivu