1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

XnView-kuvankäsittelyohjelmasta.

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi Pammene 13.03.2013.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Pammene

    Pammene Member

    Liittynyt:
    13.03.2013
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!
    Mahtaakohan täällä kukaan käyttää tuota otsikon ohjelmaa?

    Olen itse sitä käyttänyt jo lähes kymmenen vuotta ja ollut siihen ihan tyytyväinen, mutta hiljakkoin siihen tuli sellainen ongelma, että se näyttää rajatussakin kuvassa tallennuksen jälkeen alkuperäisen kuvan pikkukuvaa.

    Tuo ominaisuus vaikeuttaa paljon kuvien käsittelyä ja varsinkn käsiteltyjen ja rajattujen kuvien etsintää, kun kuvailen paljon pieniä hyönteisiä ja pienennettyjen kuvien kansion pikkukvat näyttävät alkuperäisen kuvan pikkuvaa.

    Olen moneen kertaan poistanut ja asentanut ohjelman uudelleen, mutta tuo ilmiö säilyy aina vaan. Nyt olen pari muutakin kuvankäsittelyohjelmaa ottanut koneelle ja ne näyttävät oikein niiden pienennettyjen kuvien pikkukuvat.

    Olisi mukavaa kuulla, että onko muilla ollut samoja ongelmia tuon ohjelman kanssa ja onko syy ongelmaan selvinnyt.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu