1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Canon Ixus 130, hidas laukaisija?

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi Hikiliikkuja 29.07.2011.

  1. Hikiliikkuja

    Hikiliikkuja Member

    Liittynyt:
    29.07.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on ixus 130 ollut nyt puolisen vuotta. Minusta se ei toimi ihan niin kuin canon antaa tuotemäärittelyssään ymmärtää. Yksi olennaisimmista ongelmista on se, että siinä on mielestäni äärimmäisen hidas laukaisija (kaikki toiminnat automaatista P:hen on kokeiltu). Siskollani on ixus 85, joka ottaa kuvan silmänräpäyksessä automaattitoiminnolla kun taas minun ixus 130 pohtii jopa sekunnin kaksi, ottaako kuva vai ei. Onko tämä ihan normaali ixus 130:n toiminto? Jos on jotain tehtävissä jostakin asetuksista, niin kertokaa ihmeessä! En kyllä suosittele kenellekään, jos tämä hitaus on kameran "perusominaisuus". Olen tosi pettynyt, vaikka luulin tehneeni hyvän hankinnan. Tai ehkä taidan ottaa vanhan ixus 60:n takaisin käyttööni. Sekin tuntui paremmalta 130:een verrattuna.
     
  2.  
  3. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Käy vaikka kaupassa kokeilemassa toista samanlaista. Jos tekee täysin samaa, on se sitten ominaisuus - jos taas kaupan toimii paremmin, on syytä laittaa kamerasi Jas Tekniikalle huoltoon. Vaikea uskoa että muutaman vuoden vanha malli 85 olisi selvästi nopeampi. :)
     
    Viimeksi muokattu: 12.08.2011
  4. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos ei ole takuuta jäjellä niin JAS on kallis

    Saat uuden kameran halvemalla
     

Jaa tämä sivu