eli oon koitta pähkäillä miks en saa toimii live messengerii (yllätys yllätys vistassa) no menin poistaan käsin ton live messengerin ja nyt kun yritän asentaa sitä takas, kone väittää että se on jo asennettu...tarkotuksena oli asentaa WLM uudelleen koska se ei tunnistanu IP ossaa...vaikka kuinka yritin eli tälle jos joku vistan käyttäjä antais vastauksen nii oisin kiitolline, eli oon yrittäny tosta käynnistys palkista hakee ''Windows Live Messenger'' nii ei löydä, siihe kyl tulee jotain Windows Live nettisivuja muttei ohjelmaa....enkä pysty asentaa sitä uudestaa koska ohjelma väittää että se on jo asennettu, TÄSSÄ ON AIKA LAILLA TOISTOO ETTÄ SORI XD
Itselläni toimi ainakin ZapMessenger: http://www.imessengr.com/2008/11/zapmessenger-remove-uninstall-windows.html
ja missäköhän tää lisää ja poista homma on tässä vistassa koska oon viel aika uus käyttään tätä vistaa, meinaan en nää sitä käynnistä palkista
Käynnistä -> Ohjauspaneeli -> Poista ohjelman asennus. Ohjelmat kohdan alta löytyy jos on käytössä ohjauspaneelin pääikkuna eikä perinteinen näkymä.