Terve! Rekisteröidyin äsken tälle sivulle ja minulla olisi kysymys. Toivottavasti siihen vastataan pian. Voiko mistään ostaa Videokortteja(Video card) Acer:in koneille? Läppäreille. Ja Oulusta. Tietääkö joku paikan? Kun oma Videokorttini tuntuu olevan hajalla(ei pyöritä pelejä). Kiitos jo etukäteen
Moi Yleensä kannettavien näytönohjaimet (videokortit) on juotettu emoon kiinni, joten et voi ostaa uutta. Mikä näytönohjain sulla nyt on? Jos pelit eivät pyöri, niin se ei tarkoita että näyttis olisi rikki, vaan sitä että se on tehoton. Tosin voihan se johtua esim. vanhoista ajureista .tms.
Näin aluksi, mikä näytönohjain sulla on? Jos et tiedä, niin suorita "dxdiag", ja kerro mitä "näyttö"-välilehden "nimi" kohdassa lukee.
Okei, tällaista siinä lukee' Mobile Intel(R) 945 Express Chipset Family Ennnen olen pystynyt pelaamaan esim Guild Wars:ia, mutta en enää. Se tässä ihmetyttää...
Olen yrittänyt mutten saa siitä selvää. Ja lataamissani ajureissa vaan sanotaan että "asennetun ohjaimen yhteensopivuutta ei varmennettu" MItä se sitten on?
Epäilen kyllä että tässä tapauksessa ajureilla ei ole mitään tekemistä ongelman kanssa. Mutta, Estääkö tuo ajurien asennuksen? Jos ei niin sulje tuo sanoma ja jatka asentamista.
Olen melkein varma että kyse ei ole ajuriongelmasta. Mutta miten et pysty enää pelaamaan? Eikö peli aukea?