En tiedä mistä alkaisin purkaa tätä mun ongelmaa, kun en oikein tajuu noista USB-porttien asetuksista. Jos laitan koneeseen muistitikun, se toimii moitteettomasti, mutta jos liitän esim. puhelimen piuhan kuvien siirtämistä varten - ei toimi. Eikä toiminut mun vanha scannerikaan. Missä mättää, määrityksissä vai raudassa???
Ei voi arvata Kertoisitko vähän enemmän. Käyttis, itse kone yms. Tapahtuuko mitään kun kaapelin laittaa kiinni? Onko puhelimen tms. ajurit asennettu?
Kun puhelimen kaapelin liittää, tulee aina herja "USB-laitetta ei tunnistettu. Yksi usb-laitteista on vikatilassa eikä Windows tunnista sitä". Muussa koneessa kaapeli toimii - eli ei siinä vikaa ainakaan.
Edelleenkään ei voi arvata! Kerro! -puhelimen ajurit tarvitaanko niitä(merkki ja malli) googleta , tai matkapuhelinfoorumilta infoa: http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/index.php -Scannerin ajurit sama juttu. -Emon/koneen/vempeleen(=mihin niitä laitteita yrität) ajurit; emon ajurit. Osa usb-laitteista ei toimi 1.1 usb:ssä. -Onko sama kaikissa usb-porteissa. -Useat laitteet vaativat oikean asennusjärjestyksen toimiakseen, varsinkin vistaa vanhemmissa winukoissa. -Toinen piuha toimii toisessa ja toisessa ei; onko piuha alkuperäinen.