Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
Sygate Personall Firewall 5.6 liian vanha?
5.10.2010 @ 19:17
Roope93
Lähetä yksityisviesti
Junior Member
1 tuotearvio
Onko kyseinen Sygaten muuri tänä päivänä liian vanha vai ajaako asiansa peruskäytössä, vaikka ei enään päivityksiä ole tullutkaan pitkään aikaan?
Olisi vielä toinenkin kysymys. Riittääkö pelkkä Aviran ilmainen virustorjunta vai tarviiko rinnalle jotakin muuta härpäkettä?
Olisi vielä toinenkin kysymys. Riittääkö pelkkä Aviran ilmainen virustorjunta vai tarviiko rinnalle jotakin muuta härpäkettä?
AfterDawn
Ilmoitus
5.10.2010 @ 19:42
Sygate riitää tänään vain peruskäyttöön. Ja suosittelen lataamaan Windows defenderin aviran viereen, avast sopii paremmin aviran tilalle.
5.10.2010 @ 19:53
Mikä olisi Sygaten tilalle yhtä helppo ja selkeä palomuuri? Viekö tuo Avast paljonkin tehoja, kun kyseessä on kummiskin vanha kone windows xp sp3:lla?
5.10.2010 @ 19:57
LordPepsi
Senior Member
http://www.zonealarm.com/security/en-us/...ee-download.htm
kuulemma ihan hyvä..
kuulemma ihan hyvä..
6.10.2010 @ 16:34
Zonealarm on syöppö, olen kokeillut. Vistaan ei tarvitse erillistä mutta xp:hen jokin, hmm. Kokeiles tuollaista, itse oon kokeillut, ei hidastele: http://www.download.fi/tietoturva/palomuurit/filseclab_personal_firewall_professional_edition.cfm
EDIT: Suosittelen vaihtaa aviran avast! 5. Se on nyyään kevyt ja suomeksi.
EDIT: Suosittelen vaihtaa aviran avast! 5. Se on nyyään kevyt ja suomeksi.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.10.2010 @ 16:40
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.