Sygate Personall Firewall 5.6 liian vanha?

#1 5.10.2010 @ 19:17
Onko kyseinen Sygaten muuri tänä päivänä liian vanha vai ajaako asiansa peruskäytössä, vaikka ei enään päivityksiä ole tullutkaan pitkään aikaan?

Olisi vielä toinenkin kysymys. Riittääkö pelkkä Aviran ilmainen virustorjunta vai tarviiko rinnalle jotakin muuta härpäkettä?
AfterDawn Ilmoitus
#2 5.10.2010 @ 19:42
Sygate riitää tänään vain peruskäyttöön. Ja suosittelen lataamaan Windows defenderin aviran viereen, avast sopii paremmin aviran tilalle.

HP pavilion a320.fi - Intel celereon 2.3 GHz - Windows Xp Home sp3 - 1512 MB - 80 GT - Integroitu Intel Extreme
#3 5.10.2010 @ 19:44
ei sygate riitä millään :)
#4 5.10.2010 @ 19:53
Mikä olisi Sygaten tilalle yhtä helppo ja selkeä palomuuri? Viekö tuo Avast paljonkin tehoja, kun kyseessä on kummiskin vanha kone windows xp sp3:lla?
#6 6.10.2010 @ 16:34
Zonealarm on syöppö, olen kokeillut. Vistaan ei tarvitse erillistä mutta xp:hen jokin, hmm. Kokeiles tuollaista, itse oon kokeillut, ei hidastele: http://www.download.fi/tietoturva/palomuurit/filseclab_personal_firewall_professional_edition.cfm

EDIT: Suosittelen vaihtaa aviran avast! 5. Se on nyyään kevyt ja suomeksi.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.10.2010 @ 16:40

HP pavilion a320.fi - Intel celereon 2.3 GHz - Windows Xp Home sp3 - 1512 MB - 80 GT - Integroitu Intel Extreme
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.