Resurssinhallinta sekoaa "Oma tietokone" hakemistossa

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Enigmatig 04.09.2009.

1. Enigmatig

Enigmatig Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Resurssienhallinta sekoaa vieläkin vaikka olen kaikkea jo koittanut, virustutkat ei löydä mitään, olen ottanut koneen pois verkosta tutkinnan ajaksi ja koittanu 3 eri softaa, (poistanu edellisen ja asentanut uuden) adawaren ja spybotin kanssa sama homma. Viruksia ei löydy, microsoftin tuessa ei vastata kun olen maililla koittanut kysellä, huonoja kokemuksia myös puhelintuesta.

Oon jäänyt jälkeen koulujutuissa aika paljon koska en saa esim muistitikulta mitään ulos mitä koulussa olen tehnyt (asiakirjat, koodit yms) enkä myöskään saa siirrettyä kotona tekemiäni tehtäviä muistitikulle, jote joidenkin aineiden kotiläksytkin jäävät tekemättä.

Omien kansioiden kautta resurssienhallinta toimii aivan loistavasti mutta vika on vain omassa tietokoneessa kun se kautta menee kansioihin.

Mitä tässä voi vielä tehdä?

*Virustarkustuksrt (avg, avast ja comodo)
    *Spybot/adaware
    *rekisterit putsannut (clceaner ja n cleaner) mutta ei auttanut yhtään mitään
    *Vista SPII asentanut / muut päivitykset
    *Advancet systemCarem myös asentanut ja vetänyt tutkimukset läpi muttei mitään.

En haluaisi koulun kursseja mokata vistan takia mutta siltä alkaa pahasti näyttämään..

2.  
  3. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    Pääasiallinen vika muistitikku?

- kokeillut toisella muistitikulla? (itselläni aikoinaan vastaavanlaisia ongelmia = muistitikku oli p*skana)
    - oletko kokeillut muita usb-paikkoja? toimivatko ne?
    - tee pikakuvake c-asemasta työpöydälle/tehtäväpalkkiin (tai siitä polusta/kansiosta johon haluat mennä = resussienhallinta auki, "raahaa" haluttu kansio/koko c-kova ikoni työpöydälle).

Viimeksi muokattu: 04.09.2009
  4. Enigmatig

Enigmatig Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Muistitikussa ei näytä olevan vikaa, sen testasin toisellakin koneella ja hyvin toimi.
    Avasin oman tietokoneen ja raahasin a: osion työpöydälle mutta ei, resurssienhallinta lopetti jälleen toimintansa. Resurssienhallinta loppuu oli muistitikku paikalla tai ei...

5. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    Vähän paranneltu otsikkoa (hjyvä soomi näin klo 2:30 AM, joten aloittaja voi vapaasti sitä parannella), jatkossa parempi otsikko ;)

6. Enigmatig

Enigmatig Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu itelläkin oli vähän väsymystä pinnassa ja aivot koomassa kun otsikon kirjoitin... :D

Jaa tämä sivu