Radeo HD 5770 ajuriongelma

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Sakanari 26.06.2010.

1. Sakanari

Sakanari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli mulla on tollanen otsikon kertoma näyttis ja nyt täytyis ajurit päivittää, koska ei pelit oikeen toimi ja versio on pahasti jäljessä. Eli mulla on tällä hetkellä versio 10.3, kun uusin on 10.6 . Sitten kun menin kattomaan tuolta ATI:n sivuilta noi lataukset niin pääsin tälle sivulle: http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=win7/windows-7-64bit . Ongelma on se, että pitääkö mun ladata noi molemmat Display Driver only ja Catalyst Control Center?

2.  
  3. Sakanari

Sakanari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nyt kun latasin ne molemmat ja asensin ne niin tää näytön resoluutio muuttu eikä toimi enää kunnolla. Käskee ladata oikean ATI-ohjaimen mikä se on?

4. Sakanari

Sakanari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ongelma korjattu voi poistaa. Pahoitteluni!

5. jawa75

jawa75 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kerroppa mikä ongelman korjasi, jos auttaisi tulevaisuudessa jotakuta joka painii samanlaisen ongelman kanssa.

6. Sakanari

Sakanari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Asensin tuon Catalyst Control Centerin ennen itse ajureita, tällöin ajurien asennuksen jälkeen ATI:n ohjelmisto sanoi että ei löydä Control Centeriä eikä näin voi avata sitä. Poistin nuo molemmat ajurit ja Control Centerin ja menin lataamaan valmistajien sivulta sen paketin, missä on nuo molemmat samassa. Sitten kun sen asensin niin toimii taas.

Jaa tämä sivu