siis pelaan BFBC2:sta ja saan kickin punkbusterin takia.. väittää että se on vanhentunu /jotain tai sitten siinä lukee että "Failure - punkbuster.exe heartbeats stopped" olen päivittänyt PB manuaalisesti mutta silti se tekee noita kahta juttua.. välil PB tekee noita samoja juttuja BF2:s ja toiseks tuleeko jollain muulla kans tuossa BFBC2:s "server connection has been lost" mulle tulee tota koko ajan ellei se sitten herjaa tota penteleen PB juttua.. kai sitä vois päivittää emolevyn joitain ajureita. emolevyni on M2N Nvidia nforce560 sli kiitos sille joka antaa rakentavan palautteen ja että pääsen näistä ongelmista eroon
Varmaankin palomuurisi estää sen... Kandee sielt checata. Katot että PnkBstrA.exe ja PnkBstrB.exe löytyy..
Palomuuri ei ole ainoa joka estää, tuon toiminnan. Ainakin itse olen ''jotunut'', antamaan sille oikeudet muuttaa, rekisteriä, sun muuta. Joten haittaohjelman torjunnat sun muut virustorjuntaohjelmat, voivat estää sen toiminnan myös.
Mulla on toi sama ongelma ja mulla ei oo siällä palomuurissa noita punbstér exejä ja en pysty lisää niitä ko aina ko asennan pb:n se sanoo et kaikki päivitykset on jo päällä. Ja saan pelattuu jotai 15 min ni se kickkaa