Hei Olisiko kellään tiedossa softaa jolla voisin valmistaa itse oman joulukortin, liittää oman kuvan ja suunnitella tekstit. Ja sitten tulostaa ne. Googlesta yritin etsiä mutta tuloksetta. Hyvää joulun odotusta kaikille ja kiitos etukäteen.
No joo minäpä koita. Kaippa tuolla saa sitten tehtyä kaikki osoite rivitkin sitten kortin toiselle puolelle. No joo ei tämä nyt oikeen mennyt niin kätevästi kun ajattelin, toki tuollakin varmaan kortit saa aikeiseksi. Olen joskus käyttänyt käyntikortti ohjelmaa ja se oli tosi kätevä ja nopea tulostaa valmiita kortteja( huom! käyntikortteja ) Ajattelin/toivoin että olisin löytänyt jotain vastaavaa tähänkin hommaan.
Mitä ominaisuuksia siis kaipaat ohjelmalta? GIMP hoitaa minkä tahansa kuvan millaisen tahansa käsittelyn, mutta ilmeisesti se ei riitä?
no toki varmaan saa gimpillä mitä tahansa aikaiseksi, niin saa MS Paintillakin kunhan vaa jaksaa nysvätä. Mutta kysyjä varmaan halusi nimenomaan postikorttien tekemiseen tarkotettua ohjelmaa, josta löytyy siis valmiit templatet erilaisille postikorteille joita voi sitten helposti itse muokata. Ettei tarvi jollain gimpillä alkaa vääntään alusta asti. Itselläni ei valitettavasti ole mitään ohjelmaa suositeltavana. Googlella jotain löytyi mutta ei ole kokemusta niistä.