Poistin ajurit. Näyttö pimeänä.

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi sotatorvi 08.09.2009.

1. sotatorvi

sotatorvi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olin poistamassa vanhoja näytönohjaimen ajureita ja laittamassa uusia tilalle. Kun en näistä asioista mitään tiedä, luin apua netistä. Siellä kerrottiin että vanhat ajurit poistetaan näin: Ojauspaneeli -> Lisää tai poista sovellus -> Nvidia Drivers [muuta tai poista]. sitten aukeaa ikkuna jossa kysytään: Valitse jokin seuraavista vaihtoehdoista poistaaksesi NVIDIA-komponentit järjestelmästä. -> poista vain seuraavat: NVIDIA Display Driver. Tein työtä käskettyä ja poistin sen, sitten avautui ikkuna jossa sanottiin että kone käynnistyy uudelleen.. Mutta kun kone käynnistyi oli näyttö pimeänä. koneen kyljessä palaa tarvittavat vihreät valot ja kone surisee niinkuin pitää mutta näyttö on musta. Olisi kai pitänyt kysyä joltain joka tietää eikä mennä itse räpläämään :) Eli kysymys kuuluu: Mitä teen?

Kannettava koneeni on:
    Fujitsu siemens Amilo Pa1538
    Ja näytönohjain on:
    Nvidia Geforce 7400 Go

2.  
  3. cloudus74

cloudus74 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä itse olen tehnyt noin monta kertaa, ei näytön pimeäksi pitäisi jäädä. Resoluutio kyllä yleensä muuttuu pieneksi ja näytön rullaaminen melko diashowksi. Ikävä tilanne, olisiko näytönohjain sitten tiltannu, jos toista ohjainta pystyy kokeilemaan niin kannattaa.

4. Bazilli

Bazilli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näitä windowsin ihmeellisyyksiä. Koitapa hakata buutissa f8 ja sitten käynnistää vikasietotilassa. tuleeko sitten edes kuvaa? Kyllä tuo vielä toimimaan saadaan. :)

Viimeksi muokattu: 11.09.2009

Jaa tämä sivu