Foxit Reader ei avaa kyseistä dokumenttia selaimessa, eikä Sumatra PDF. Adobe Readerilla saan dokumentit auki, mutta haluan vaihtoehtoisen PDF-lukijan. Tietääkseni dokumentti on fwd tai vastaava tiedosto openforms/fwd.jsp?link=https.... Toivottavasti noilla tiedoilla selviää.
Firefox sanoo näin: OpenFormsApp-1.fdf ei voitu avata, koska tiedostotyyppiin liitettyä apuohjelmaa ei löydy.
lataat nyt sen adobe readerin koneelle vaan, mulla ainakin se avaa pdf tiedostot selaimessa ellen erikseen haluu auki erilliseen ikkunaan
Sitä olen tässä vakavasti harkinnut, kun mikään muu ohjelma ei PDF:ää osaa selaimessa avata kunnolla. Tällä hetkellä muuten Evince käytössä, todella nopea.
Kyllä oon asentanu ja osa PDF:stä avautuukin kiltisti, mutta tuo (OpenFormsApp-1.fdf ) ei avaudu silläkään, ainoastaan Adoben readerilla.
Tämä on muuten hyvä huomio, mutta en pysty liiton sivulla olevia PDF-dokumentteja avaamaan Googlessa, koska dokumentit ovat suojattuja.
Muuten on käytäjällä samantyylistä ongelmaa, mutta hän ei saa adoben ohjelmalla liiton sivuilla olevaa dokumenttia auki, kun minä taas saan sen adoben ohjelmalla auki. Haluaisin käyttää jotain vaihtoehtoista kevyempää PDF-ohjelmaa, joka toimisi yhtä hyvin kuin Adoben readeri. E:Itse kun en saa liiton sivuilla olevaa dokumenttia auki vaihtoehtoisilla PDF-ohjelmilla.
Sitten sun täytynee tyytyä Adobe Readeriin. Totta puhuen, en ole erityisemmin huomannut enää nykyään, että Adobe Reader olisi erityisen hidas/raskas. Tässä käynnistymisen osalta video jossa vertasin Adobe Readeriä ja Foxit Readeriä (itse asiassa Foxit vaikutti aavistuksen tahmaisemmalta).
Itsellä tällä hetkellä asennettuna Sumatra PDF- niminen PDF-lukija ja on todella nopea, päihittää acrobatin ja foxitin käynnistyksen nopeudessa. Evince:ä kokeilin myös ja vaikutti nopealta.
No niin, mutta sillä ei saanut niitä "liiton PDF:iä" auki? Ja nopeuserot luultavasti aika marginaalisia, niin eikös se Adobe Reader nyt vain kävisi?