Eli olen huomannut jo jonkin aikaa että peleissä olevien videoiden äänet tulevat videokuvaa myöhemmin ja mitä pidempi video on, sitä pahemmaksi se muuttuu ajan myötä. Esimerkiksi nyt mainitsen tässä The Witcher pelin alkuintro, jossa Gerald taistelee sitä ihme orankia vastaan, niin aivan videon loppupäässä ääni tulee tyyliin 5 sekuntia kuvaa jäljessä? Ääni kuitenkin alkaa kuvan kanssa yhtä aikaa, enkä käsitä miten se voi silti jäädä jälkeen, itse en äänessä huomaa mitään sen tyylistä että se toistuisi hitaammin tai jotain. Tähän jotain ratkaisua? Ja sitten toinen kysymys, huomasin että kun vaihdoin näytönohjaimen uuteen, niin Windows rupesi kyselemään UAE-Väyläohjaimen (Tai joku tuon tyyppinen nimi sillä on) asennuksesta aina windowsia käynnistättäessä. Laitoin näytönohjaimen cd:n sisään, mutta windows ei osaa etsiä tuota väyläohjainta, joten mikä helvetti tuo on ja mistä sen saa? äänet temppuillu jo ennen tuota ongelmaa. EDIT: Emossa pitäisi olla uusimmat päivitykset
Taitaa puuttua oikeat ajurit. http://www.google.fi/search?hl=fi&s...&cd=1&ved=0CBgQBSgA&q=UAA-Väyläohjain&spell=1
Joo no mä luin muutaman threadin aiheesta että nuo saattavat aiheuttaa ongelmia äänien kanssa, joten jätän asentamatta. Mutta tuohon eri pelien ääniongelmaan, niin olisiko näillä video -tai äänikiihdytysillä osaa asiaan? Vanhassa pelikoneessa oli sama vika noitten pelien videoiden kanssa ja ratkaisua en sillon löytänyt asiaan.