Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
Onko OpenOffice hidas Windowsissa
12.9.2010 @ 17:54
Hurlumhei
Siirry käyttäjän sivulleLähetä yksityisviesti
Member
OpenOffice (Writer) on erittäin hidas käynnistymään, ja myös tekemään välitallennuksia sekä Vista-läppärissä että Win7 64- pöytäkoneessa (lailliset ja päivitetyt käyttöjärjestelmät).
Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai kuvittelenko minä?
Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai kuvittelenko minä?
HP m9840sc, AMD Athlon™ II X4 620 -prosessori, 6 Gt DDR3-SDRAM, NVIDIA® GeForce™ GT230, Soundblaster X-Fi,Behringer Truth B2030A, Kovalevyt 640+640 + Buffalo DriveStation Duo 2x500, LaCie 500, Windows 7 Home Premium 64bit.
AfterDawn
Ilmoitus
12.9.2010 @ 19:14
OpenOffice on aika hidas käynnistymään (ellei sitten hyväksi sitä kikkaretta, joka lataa sen etukäteen).
12.9.2010 @ 20:33
Käy ottamassa asetuksista kohdasta: Java ja ruksi pois kohdasta 'Use a Java runtime environment/käytä Java-ajoympäristöä. Nopeutuu käynnistyminen huomattavasti ja käyttäminen.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.9.2010 @ 20:35
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
15.9.2010 @ 20:17
Paljon kiitoksia neuvoista. Pöpötorjunta on molemmissa koneissa Defenderin ja Elisan F-Securen varassa.
On-line skannereita olen välillä ajanut mutta eivät ole löytäneet mitään.
Täytyypä ottaa ruksi pois sieltä Javasta, ja pitää sen jälkeen pieni kirjoitusharjoitus.
On se vaan ihme eräs vanha "raatokoneeni" Ubuntun kera; kun tallentaa niin heti tapahtuu. Hakkaa tuon sigukoneeni mennen tullen tässä asiassa.
Melkein voisi jo epäillä että Windows on ohjelmoitu hylkimään Openofficea! ;)
On-line skannereita olen välillä ajanut mutta eivät ole löytäneet mitään.
Täytyypä ottaa ruksi pois sieltä Javasta, ja pitää sen jälkeen pieni kirjoitusharjoitus.
On se vaan ihme eräs vanha "raatokoneeni" Ubuntun kera; kun tallentaa niin heti tapahtuu. Hakkaa tuon sigukoneeni mennen tullen tässä asiassa.
Melkein voisi jo epäillä että Windows on ohjelmoitu hylkimään Openofficea! ;)
HP m9840sc, AMD Athlon™ II X4 620 -prosessori, 6 Gt DDR3-SDRAM, NVIDIA® GeForce™ GT230, Soundblaster X-Fi,Behringer Truth B2030A, Kovalevyt 640+640 + Buffalo DriveStation Duo 2x500, LaCie 500, Windows 7 Home Premium 64bit.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.