1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelmia näyttiksen lämpöjen kanssa while playing mafia 2!

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi RonJere 23.11.2010.

  1. RonJere

    RonJere Member

    Liittynyt:
    27.10.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hai!

    Siitäpäs on nyt aikaa kun olen viimeksi tullut tänne ruikuttamaan ongelmistani. Nyt päätin kuitenkin kokeilla taas tätäkin vaihtoehtoa.

    Ongelma on siis se, että pelatessani mafia 2:sta näyttikseni ( gigabyte hd 5770 1G ) lämmöt nousee aivan uskomattomiin lukemiin ( ennätys 106 C muuten siinä 100 pinnassa) ja peli alkaa hidastelemaan.

    Olen kokeillut kaksia ajureita ( uusimmat atin sivuilta ja vähän vanhemmat cd:ltä ), ja molempien kanssa sama vika. Enää en keksi mitään kikkoja, millä voisin yrittää saada noita lämpöjä kuriin. Pitäisikö tuohon ostaa joku toinen tuuletin? ( itse en usko että tekee suurta eroa ) Vai onko kyseessä joku softa/ajuriongelma, jota en vaan itse kykene löytämään.

    ps.Olen kokeillut overdrivea ja manuaalista tuulettimen kontrollointia, sekä pelin puolelta v-synciä ja ilman. Tulos aina sama.

    Auttakees tai antakaa edes jotain ideoita!
     
  2.  
  3. kaleppo

    kaleppo Regular member

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    492
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Paska kotelo kun ei ilma kierrä.

    Avaa kotelon kylkeä ja pelaa tovi,katos mitä lämmöt sanoo sitten.

    Viimeinen vaihtoehto että jäähdytysprofiili ei saa kunnon kontaktia piiriin,mitä tosin epäilen.

    Ajurit ja softat voit unohtaa jollet ole rukkaillu ite tuuletinta päin persettä.
     

Jaa tämä sivu