*

AfterDawn.com Keskustelualueet

Ohjelmien lataus

#1 3.2.2013 @ 18:58
Ilmaisohjelmien lataus katkeaa tietämättömyyteen kun on semminen viivahässäkkä neliö, mitä piskattia sitten pitää tedä jotta saa ladattua. Nyt ohjeet aivan simppelisti ettei eno putoa veneestä.
AfterDawn Ilmoitus
#2 3.2.2013 @ 19:17
Vaikea tuohon ohjetta on antaa, kun ovat vähän erilaisia paikasta riippuen.
Yleensä Download tai Lataa linkistä se lähtee.

Jos sinulla joku tietty lataus mielessä, niin linkki tänne siitä.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
#3 3.2.2013 @ 19:47
Siis se hässäkkä pitää scannata mutta olen kaapannu kuvasta sen ja scannannut ilman tulosta, en nyt juuri muista niitä sivuja kun olen sitten ladannu Emulella sen ohjelman. Nyt vaan olis uuteen älypuhelimeen ohjelma jolla sais Nokian kartat ladattu mun Samsungiin.

Mikäli sinulla ei ole vielä AfterDawn-käyttäjätunnusta, syötä allaolevaan kaavakkeeseen toivomasi käyttäjätunnus sekä sähköpostiosoitteesi. Lähetämme sinulle jälkikäteen aktivointilinkin antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Mikäli sinulla on jo ennestään AfterDawn-käyttäjätunnus, kirjaudu sisään seuraavan välilehden kautta.

Kirjaudu sisään käyttäen AfterDawn -käyttäjätunnustasi tai sähköpostiosoitettasi.

Vastaa tähän viestiketjuun

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.