Network Error (tcp_error) A communication error occurred: "Connection refused" The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time. Tollasen herjan heittää, kun yritän kirjautua FireFoxilla tuonne http://www.kirkeskirjastot.fi/index2.html IE:llä kyllä pääsee, mutta käytän mieluummin Tulikettua. Käyttis on Win7.
Tuli ehkä hieman sekava tuosta kysymyksestä. Siis pääsen kyllä itse sivulle, mutta en saa auki niitä valikoita, jonne kirjaudutaan ja etsitään kirjoja.
Mikä Firefox versio. Itse käytän FF 4.0 b 7 ja sillä ainakin toimii. Kokeile asentaa FF uudelleen, jos muu ei auta.
Oletko poistanut myös vanhat FF-profiiliasetukset ennen uuden FF:n asennusta? Kokeile poistaa FF Revo Uninstaller -ohjelmalla.
Siis Foxia ei ole uudelleenasennettu, vaan koneella on kolme eri versiota siitä. Kolme versiota sen takia, että haluan käyttää lisä-osiani, jotka eivät välttämättä toimi uusimmassa.
Testasin just vanhalla koneella olevalla Foxilla, enkä päässyt silläkään kirjautumaan. Siinä on vain pari lisä-osaa, joten syy ei voi olla niissä eikä myöskään profiilissa.
Itse käytän vielä XP:tä ja seiskasta ei ole vielä kokemusta. Kaikki linkit siellä kyllä pelaa, kun kokeilin. Olisiko käyttiksen puolella jotain sitten? Viisaammat neuvokoot!
Tuntuu siltä että Vintoosa vinoilee mulle oikein urakalla, kun vanhassa koneessa on XP ja uudessa W7, eikä kummallakaan pelaa.
Olisko kukaan käyttisguru kuulolla, että sais lisää neuvoja. Meinaan sitä että onko Vintoosassa mahdollisesti sellasia asetuksia ja jujuja, jotka vois aiheuttaa tollasta. Mä oon nyt suoraan sanottuna ihan pihalla.