Elikkä , kun esim. olen pelaamassa jotain peliä , niin yhtä äkkia netti vaan kaattu enkä pysty liikkumaan ja nään vain muiden ''liikkeet'' ja sitten lennän ulos servulta tai sitten peli jatkuu , mutta kohta taas pätkii..... Mikä on vikana?
Servut saattaa kaatuilla, tai sitten sulla vaan huono yhteys sinne muuten. Tuskin itse nettiyhteydessä mitään vikaa.
Elikkä ei se aikaisemmin näin ''buginut'' joten itse servuissa ei ole mitään vikaa... siitä olen varma ja nettin pitäisi olla 25 meganen , mutta testeissä se antaa 1.15 Mbps
Kone täynnä viiruksia luultavasti koska jos netti on 25-meganen ja saat ulos vain 1.15 Mbps joten katso f-secure online scannerilla tietokone tai jos on jo joku viirus-softa niin katso sillä ja katso myöskin mikä vie kaistaa niin paljon.
Tilanteen(nopeuden hidastelu, pätkiminen) selittää myös se että sulla olisi Soneran kaista. Onko näin?
Joo, jos sulla on Soneran yhteys niin siinä vastaus kaikkeen. Täällä myös 24/1 yhteys ja antaa nopeustesteissä KORKEINTAAN 17/1. Kannattaa kokeilla myös ladata uusimmat päivitykset koneeseen ja voithan sä myös tarkastaa koneen viruksista esim. Malwarebytes -ohjelmalla. HJT-logi sinne kuuluvalle alueelle voi olla myös ihan järkevä vaihtoehto. Mistä pelistä on kyse?
Itselläni oli Soneran 10M valokuituyhteys kolme vuotta ilman minkäälaisia pätkimisiä. Viimeksi hattuunnuin niiden asiakaspalveluun ja vaihdoin DNA Mokkulaan. Hyvin silläkin on mennyt, antaa testeissä vaihdellen noin 7.78 MB/s. Maksimi tikulla 10Mb:hen asti, eipä ole hintakaan paha 13.90€/kk. Nopeustesti tehty Speedtest.netin avulla Kummallakaan yhteydellä ei ole esiintynyt minkäälasita pätkimistä. Mokkulani on jaettu 3G Routerilla kolmelle koneelle. Edit: Tuosta Soneran yhteydestä tuli läpi joka testissä siinä 10.1-11.8 MB/s, eli siis yli luvatun. Joskun näinkin päin.
Juu minulla on soneran yhteys..... ja scannasin avastilla ''guick'' scannin ja ei lyötänyt yhtään virusta....