Tervehdys. Mulla on ongelmana mp4 tiedoston muuttamin avitiedostoksi. Olisko kellään tiedossa ilmaista muutto ojelmaan? Jos voi vaikka linkkiä laittaa. Mulla on yks converter ohjelma, mutta siihen video klipin kohdalle jää sellainen hemmetin mainos teksti, ku se pitäis ostaa...
Itselläni on samanlainen ongelma, mutta omat keinot on nyt käytetty. Videokameralla kuvattu video on .mp4 muodossa ja se pitäisi saada nyt .avi muotoon. Ongelma on, että tuo .mp4 on vissiin pakattu jotenkin oudosti, että ainakaan perusmuuntimet eivät sitä osaa muuntaa millään. ffdshowia en osaa käyttää tällaisessa ongelmassa. Olen yrittänyt käyttää ilmaisohjelmia pääosassa. Mitä tietoja tarvitsissitte että pystyisitte auttamaan että saatisiin tuo tiedosto nyt aviksi. Kamerasta ei ole tietoa, mutta tarviiko videosta teknisiä tietoja, että pääsee eteenpäin? Apuja kaivaten...
Kiitos, Super toimi helvetin hyvin. Huomasin, että alkuperäinen tiedosto oli jotenkin viottunut, joten siksi sitä ei saanut konvertoitua. Kiitos kuitenkin Superista.