Live messenger ei anna aukaista mitään linkkejä, en pääse edes omaan space tilaani. Tämä on noin kuukauden verran ollut ongelma. Sitä ennen ei mitään ongelmia. asetukset on ok. olen poistanut mesen koneelta ja ladannut sen uudestaan, ei auttanut.
nii ja nyt on ilmennyt että vaikka asetuksissa on rasti että kirjaudu automaattisesti koneen aukaisun yhteydessä mutta eipä kirjaudu automaattisesti joudun aina kirjautumaan itse hiirtä näpyttelemällä. ja tuo eka kysymyskään ei toimi vieläkään
Ootko siis poistanu mesen ihan kokonaan? Ettei mitään pikakuvaketta oo tullu poistettua. Jos oot poistanu niin en kyl osaa sanoo mikä olis sitten vikana. Ja onko se itse kirjautuminen nyt niin hurjaa kun joutuu kerran näpsäyttämään hiirtä? Tarkista tietoturva-asetuksia nyt ainakin, jos ei linkkejä avaa. Voihan olla myös että oot painanu jotain viirusta ja se nyt on sitten levinny meseen..
Ei toimi kenelläkään muullakaan tuolla vanhemalla (2009) WLM versiolla. Microsoft säätänyt jotain, luin jostain että tietoturvaan liittyen. Toivottavasti vielä joskus toimivat..
Nonii, nytten sattui silmään murosta ohje tähänkin. Elikkäs : http://www.generationmediagroup.com/blog/re-enable-links-in-messenger-09/