Kovon tyhjennys ilman Windowsin poistoa?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Zoui 26.07.2009.

1. Zoui

Zoui Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen seuraavanlaisessa tilanteessa. Minulla on kaksi konetta ja kolme kovoa.
    Kovo A: Uuden tietokoneeni kovo jossa ainoastaan windows asennettuna
    Kovo B: Vanhan tietokoneeni kovo jossa windows sekä muu roina mitä vuosien varrella on kertynyt
    Kovo C: Ulkoinen kovo johonka olen kopioinut B:ltä kaiken tarvittavan esim valokuvat jne.

Haluaisin tyhjentää B:n siihen tilaan jossa A on nyt. Sillä annan vanhan tietokoneeni siskolleni ja haluaisin koneen luonnollisesti tyhjäksi mutta Windowsin asennusleyv on hukkunut aikojen saatossa joten koko kovon formatointi ja winukan uudestaan asennus ei onnistu.

En myöskään pysty vain vaihtamaan uuden ja vanhan koneen kovoja keskenään, kumpikaan kone ei käynnisty toisen kovolla.

Luultavasti ei ole mitään ohjelmaa jolla saisi kaikki muut kuin winukan poistettua joten olisi kiva tietää mitä kovolla täytyy olla jotta windows toimii normaalisti. Tämän jälkeen voisi poistaa kaiken muun yksitellen.

Kiitosta etukäteen

2.  
  3. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No ei kait se niin paha ole, että poistat omat tiedosto ym. tiedostot mitä olet itse koneelle tallentanut, tyhjennät selainten ym. historiatiedot ja poistat ohjelmat joita et halua siskollesi jättää.

4. Zoui

Zoui Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ole ei, mutta uskaltaako esim Documents and settings kansion poistaa kokonaan? Entä voiko koko Program files kansion poistaa?

5. J-lalli

J-lalli Active member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    68
    Ohjelmat pitäs poistaa yksitellen Ohjelmat ja toiminnot systeemillä.

6. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ohjelmat pitää poistaa yksitellen tuolta lisää/poista-sovelluksen kautta ja omat tiedostot poistat näppärimmin tekemällä uuden käyttäjätilin, kirjautumalla sillä sisään ja sitten poistamalla tuon vanhan tilin.

7. Manthi

Manthi Guest

Kuule lataat dowloader viiruksen ja annat sen poistella tiedosdot rauhassa ni kyl tyhjenee kaikki paitsi käyttis :D (kokemusta on)

Jaa tämä sivu