Juu niinkuin tuosta otsikosta näkee sitä tapahtuu "säännöllisin" väliajoin. Mistäköhän mahtaa johtua. Elikkäs jo kirjautumis ikkunassa kone tilttaa kokonaan. Hiiri ei liiku ja ei kyllä mikään muukaan. Tässä on vielä koneeni osat/muut: Näytönohjain: Ati RADEON X800 GTO Käyttis: Windows XP Kiitos jo etukäteen.
Olen kyllä putsannut, mutta jatkunut on. Itse epäilin kans tuota lämpöongelmaa kun kuoreni on aika vanha ja "huono".
Enemmän tuossa ilman vaihdossa tuo jäähyjen sijoittelu vaikuttaa, kuin itse ne kuoret (toki jos on joka paikasta vedetty umpeen, niin voi olla eri juttu). Onko tuossa mitään muita ongelmia, Bluescreeniä tms? Voi olla kovo, näyttis tai muistitkin ehkä. Tosin voisit formatointiakin kokeilla.
Formatoinut/asentanut käyttiksen uudelleen olen moneen kertaan. Bluescreen tulee harvoin jos pelaan uudempia pelejä (esim. Fallout 3 -.-).
Hmmm... Jos bluescreeniä näyttää, niin kannattaa vähän kattella, että mitä se siihen ruutuun lyö. Kuulostaa kovalevy, näyttis tai muisti ongelmalta. Voisi olla näyttis jos bluescreen tulee uudempia ja raskaampia pelejä pelatessa tai sitte muistit ja kovo jotka joutuvat rasitukselle. Paha sanoa. Sammuttaakos kone muuten itsens vai pitääkö manuaalisesti katkaista virta?